Deze meiden wil je niet tegenkomen!

“Ben je dan niet bang alleen op die stille wegen?”
Die vraag wordt me hier nogal eens gesteld.
Tot ik deze meiden zag was ik niet bang…

2016- 07- 28- gevaarlijke motormeiden

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Deze meiden wil je niet tegenkomen!

  1. Blewbird zegt:

    Girlpower inderdaad. Maar wie moet er lopen?

  2. Zolang het stil blijft op die wegen hoef je niet bang te zijn. Verder ben ik niet echt op zoek naar een relatie, hoef ze dus ook niet tegen te komen 🙂

  3. Appelvrouw zegt:

    Blewbird,
    Ik denk dat ze alle 3 moeten lopen.

    – Henk J,
    Ik ben echt niet bang op de stille weggetjes, ben door heeel veel stilte gereden van de week.
    Maar deze meiden zoeken ook geen relatie, zo te zien zijn ze heel wat ergers (is er iets erger?) van plan.

  4. Corja zegt:

    Dat uitgerekend jij dit soort meiden nou weer moet tegenkomen! Hoop dat erger je bespaard blijft.

  5. Appelvrouw zegt:

    Corja, ik denk dat anderen dit ook wel tegenkomen of niet goed kijken.

  6. EJW zegt:

    Oh, dat soort fantasieën heb ik dagelijks

  7. Appelvrouw zegt:

    EJW, ja maar jij fantaseert zelfs van dode mussen en hongerige katten.

Geef een reactie

