De internetloze proeftijd

Wie gaat kamperen heeft geen internet nodig.

Maar het is wel handig.
Ik heb een proeftijd van een week. Als ik het dan niet volhou ga ik een bundeltje kopen…
ohnee, kan niet,
heb geen internet.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op De internetloze proeftijd

  1. Hoe krijg je dit online zonder internet ?

  2. wokkesplakme zegt:

    Bist ùs sêd ?

  3. Appelvrouw zegt:

    Henk, k was vanmorgen nog thuis.

    -wokke, ja ik be jlie zat. Maar… ik zjt nu op de wc. Wel netjes hoor, heb mn broek aan.

  4. Maar hoe krijg je jou reactie dan online ? 🙂

  5. HteD zegt:

    rooksignalen kan uitkomst bieden ,, het rooksignaalalfabet is wel te vinden op internet .
    oeps , geen internet , deze suggestie gaat ik rook op .

  6. Appelvrouw zegt:

    _ Henk J. ik was die ochtend nog thuis met internet en een laptop.

    – HteD, nee, maar… ik heb internet op mijn laptop, direct bij de voordeur. WEet niet voor hoelang, soms is het er spontaan en ontvang een ik een whatsappje die al uren eerder is verstuurd en even later is het weer weg (internet dus). En nu wilde ik foto’s bekijken en huppa: verbinding. De wind staat ze ker goed,

  7. Appelvrouw zegt:

    Oh, en Henk J, mijn antwoord kreeg ik via de telefoon bij het sanitair online, want daar is wel internet alleen ga ik nog niet met mijn laptop daarheen en ben niet zo’n handige telefoonmevrouw

Geef een reactie

