Spannende avonturen in het Slochterbos

ManB wilde me graag nog een nachtje bij zich hebben want ik ben zo lief, zei hij (hij is bevooroordeeld).
En nu kan ik boodschappen doen om mee naar mijn rollend verblijf te nemen zodat ik daarna écht vrij ben voor spannende avonturen in het Slochter bos.
Stoor me dus niet want daar heb ik geen tijd voor.
avonturen in het Slochterbos

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Spannende avonturen in het Slochterbos

  1. bentenge zegt:

    Waar blijf jij die “poppen” toch vandaan halen ?

  2. Appelvrouw zegt:

    Bentenge, die poppen tref ik overal wel aan zoals je ziet. Blonde was bij mij op bezoek en heb ik met toestemming mogen gebruiken.
    Om te voorkomen dat ik toch nergens iets tref haal ik n paar uit de kast en als de foto geslaagd vind geef ik de meeste poppen door aan n dankbare hergebuiker

  3. Je foto doet me weer eens smilen 🙂 Waar haal je de poppen maar ook de fantasie vandaan

  4. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    De grotere vraag is: waar laat ik die poppen 🙂 Al heb ik nu eindelijk een kleinere collectie met overzicht omdat ik al veel heb weggegeven.
    Die blonde had ik te leen, dat noemen ze een echte hot toy, en zijn peperduur maar die zou ik verschrikkelijk graag willen hebben.
    Fantasie komt door een gaatje in mijn hoofd.

Geef een reactie

