Speeltuin

Het lukt me niet om wakker te worden, wat ken een mens moe zijn zeg.
Maar vandaag heb ik lekker in de speeltuin naast mijn caravan gespeeld.
Ik heb er geen woorden bij want momenteel praat ik tegen niemand.

2016-07-3-Speeltuin-1

2016-07-3-Speeltuin-2

2016-07-3-Speeltuin-3

2016-07-3-Speeltuin-4

2016-07-3-Speeltuin-5

2016-07-3-Speeltuin-6

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Speeltuin

  1. Je bent reeds een bezienswaardigheid in de zandbak geworden en je ziet volwassenen bedenkelijk kijken. Let’s play Appelvrouw !!!!!!!! ๐Ÿ™‚

  2. HteD zegt:

    die zandbak lijkt me ook wel wat ,vooral na een regenbui

  3. Rob Alberts zegt:

    Je praat tegen niemand?
    Ben jij je stem kwijt of ben je boos?

    Wel weer een leuke serie foto’s!

    Zomerse groet,

  4. Appelvrouw zegt:

    Henk J,
    Ik ben de jongste hier he, dus dat mag. Anderen op het seniorenveld zijn al wel 70 of ouder, die lijken geen speelgeest te hebben ๐Ÿ˜ฆ Ze zaten vermoedelijk echt bedenkelijk te kijken.

  5. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    ik vind het heerlijk die rust, die vreselijk zinloze gesprekjes over het weer of de fijne bestrating hier, daar heb ik vorig jaar wel genoeg van gehad. Vanmorgen kwam ik wel ongewild iemand tegen toen ik het vuilnis weggooide en heb toen maar beleefd “hallo” teruggezegd, zonder mijn charmante glimlach en stepte vlug weer terug naar mijn veilige rustige plek.

  6. Corja zegt:

    O, jee, het slavernijverleden…..

  7. Appelvrouw zegt:

    Ja, Corja, zwarte Piet is er niks bij. Goed dat het je opviel.

  8. bentenge zegt:

    Och-here, wat moet u met een gouden borst ?

  9. Jokezelf zegt:

    Er moet meer gespeeld worden. Appelvrouw for president!

  10. Appelvrouw zegt:

    – Bentenge,
    dat is een mooie titel!

    – Joke,
    Ik las toch dat we van zitten lelijke billen krijgen dus huppa in beweging in de zandbak en speeltuin.
    Dan hoeven we ook niet naar de sportschool, en kunnen we meer contact maken en elkaar helpen. Daar is de mens toch voor gemaakt, niet om in zijn eentje rondjes te rennen en gewichtjes te heffen waar verder niemand iets aan heeft.

  11. EJW zegt:

    Ik heb hiernaast ook een zandbak maar door de regen is het nogal een natte bende. Ik denk dat ik mijn badeendjes van zolder haal en dan lekker ga spelen

  12. Appelvrouw zegt:

    – HteD
    (je moest weer eens door de moderatie maar ik keur je reacties altijd goed!)
    Hier is geen vrouw om een moddergevecht mee te houden, en mannen… nu ja, die zijn al zo op leeftijd dat ze niet eens weten wat moddergooien is.

    – EJW,
    Ja, ook leuk! je brengt me op een idee. In gedachten speel ik dan met jou in de zandbak… nee ik bedoel niet… ik bedoel dat jij en ik samen met de eendjes in de zandbak spelen (even om misverstanden te voorkomen ๐Ÿ™‚ )

  13. EJW zegt:

    Ja, gezellig, die eendjes horen erbij

Geef een reactie

