Kampeer ellende

Oh… waar ben ik aan begonnen!
Ik wilde even nog niet naar Slochteren maar meer naar Zuidlaren zodat ik nog wat door de bossen kan fietsen.
Nou… deze camping lijkt nergens op!
Deze foto had ik nog niet gezien.
_sm_terrein-2
Enige wat me aantrekt is dat het een sm terrein is (volgens de naam van de foto).
Maar… ik hou echt niet van terreinen waar auto’s naast de caravan mogen, knettergek word je van dat slaan met die autodeuren en de uitlaatgassen. Zulke mensen heb ik al voor mijn voordeur, wel 20 keer per dag gaan ze een blokje om.

Ik denk… dat ik héél snel richting baggerputten verhuis.
Je weet wel, die heerlijke rustige camping waar ik regelmatig het hele middelste veld voor mij alleen had.
Ik krijg nu het angstzweet al van al die mensen zo dicht om me heen.
Maar geef me moed, zeg dat het echt wel meevalt, dat er weinig mini campings zijn die zo tjokvol staan als op de foto.
Zeg het, lieg me desnoods voor.

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

18 reacties op Kampeer ellende

  1. bentenge zegt:

    Ik dank dat die camping, dat terrein heel sterk gaan meevallen ! Wat zeg ik ? Het zal top sm zijn !

  2. Appelvrouw zegt:

    Bentenge,
    Zucht, ik ben benieuwd! Morgenavond zal ik het weten.

  3. Vergeet je zweepjes niet 🙂

  4. Appelvrouw zegt:

    Henk J,
    Wat weet jij van mijn geheime leven van zweepjes, heb er net vandaag 1 weggegeven en veel lol gehad elders op internet, om een soft zweepje. Maar wel bedankt voor de tip, ik ga er 1 maken van een bezemsteel met leren veters. Daar heb ik straks alle tijd voor.

  5. Corja zegt:

    Het valt vast mee. Zo niet, verkas naar Pieterzijl. Mooi en rustig! (Bovendien de plaats waar de Groningse zanger Arnold Veeman als kind een tijd heeft gewoond.)

  6. EJW zegt:

    Wat een ruimte! Moet je zien middenin, een groot leeg veld. Nee dan camping Vechtoever in Nederhorst den Berg waar ik jaren geleden op visite was Hutje aan mudje, en maar de hele dag bij elkaar zitten kleppen. Voor wie denkt dat een mens geen kuddedier is moet daar eens gaan kijken

  7. Appelvrouw zegt:

    – Corja, ik voel ook wel wat voor “de pomp” Kollumerpomp.

    – Ik ben ook op campings geweest waar het zo druk is, ook campings van staatsbosbeheer en het ons kent ons… Daar krijg ik het op een gegeven moment benauwd van. Heb geen zin bij ieder wc bezoekje een praatje te maken. En ik voel me niet vrij als er mensen dichtbij me zitten.

  8. Welkom! zegt:

    Los van alle ‘ellende’ vind ik het sowieso super stoer dat je alleen gaat kamperen.
    Mijn hemel, alleen van de gedachte aan ’n tent word ik al depressief.
    Aan ’n caravan moet ik overigens ook niet denken!
    Petje af!
    En ja, veel plezier.
    Als het lukt.
    😀

  9. Aad Verbaast zegt:

    “Baggerputten”?? Daar wil je toch ver vandaan blijven?

  10. Appelvrouw zegt:

    Janny, is niks engs of moeilijks aan dat kamperen. Ik vind het heerlijk, vooral als ik de enige kampeerder ben zoals vaak, dan is het een beetje eng, lekker griezelen, maar het allerfijnste is om alleen te zijn. Dus niet teveel mensen om me heen, en geen man.

  11. Appelvrouw zegt:

    Aad, heel ver zit ik er wel niet vandaan maar toch wel 20 km fietsen, nu zit ik dichtbij Zuidlaren.

  12. Welkom! zegt:

    Ben het hartstikke met je eens wat dat alleen zijn betreft maar de enige kampeerder……… in ’n weiland……….
    Mijn bewondering neemt hand over hand toe.

  13. Welkom! zegt:

    Zuidlaren……….. prachtdorp!!!
    PLEZIER.

  14. Appelvrouw zegt:

    Janny, ik heb zelf nogal bewondering voor mensen die hutje mutje kunnen kamperen met de scheerlijnen door elkaar en dan ook nog een auto er tussen. Ik zou ter plekke een hartaanval krijgen van de stress

  15. Rob Alberts zegt:

    En bevalt het?
    Of is het nog erger dan je verwachtte?

    Vriendelijke groet,

  16. Appelvrouw zegt:

    – Rob, het is beter dan verwacht.

    – Janny: ik heb nog een angstverhaal voor je over een vakantie ervaring.
    https://appelvrouw.wordpress.com/2015/09/03/ik-ben-doodsbang/

  17. Rob Alberts zegt:

    Ik wens je een fijne tijd.

    Regenachtige groet,

  18. Appelvrouw zegt:

    Rob, dankje

Geef een reactie

