“Jij gaat fijn kamperen”

ManB is er nu echt aan toe dat ik wegga want ik begin te zeuren, zegt hij hoor. Ik wil dat hij dit opruimt, dat klusje doet, en geen tv onder het eten, dat hebben we 5 jaar geleden al afgesproken (ik heb dat ingesteld bedoel ik).
Aangezien de caravan toch even van de stalling moet bedacht hij een groots plan.
“Jij gaat fijn kamperen in die super geisoleerde caravan van je.”
“Ja, fijn”, zei ik teleurgesteld, want dan maakt hij het huis weer tot zijn paradijs
en ik kan over 3 maanden als ik thuis kom een half jaar werken om het weer schoon en opgeruimd te krijgen. Met dat laatste ben ik trouwens ook al 3 jaar bezig en wil nog niet goed lukken
maar ik hád echt de gang er in toen hij weg was!
Maar toch, zeg nou zelf, het is wel een mooi plekje daar op die camping.
vakantietijd
Dit is vorig jaar want ik ga nu op woensdagavond of donderdag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op “Jij gaat fijn kamperen”

  1. Met dergelijke ruime staplaatsen is dit wel een luxe camping

  2. Appelvrouw zegt:

    – Henk, dat is het zeker. Met een ruim uitzicht.

  3. Rob Alberts zegt:

    Tja, welke dieren zullen nu bij jou op bezoek willen komen.
    Of welke buren kun je daar nu verwachten.

    Laat het adres nog meer even onbekend.
    Stel dat je heel veel bezoek krijgt? Weg is je rust.

    Ik wens je plezierig weer.

    Zomerse groet,

  4. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    Nou oorwurmen komen graag hoor.
    Bezoekers… alleen schoonmoeder.

  5. reinejragolo zegt:

    Wat is dan het nut van een super geïsoleerde caravan?

  6. Appelvrouw zegt:

    Reine, het nut van super geisoleerde caravan is dat je koude nachten niet ligt te blauwbekken en het bij vochtig weer toch droog blijft. en als je al een keer de kachel aandoet het niet benauwd wordt. En als het buiten heet is je niet ligt te happen naar adem in de caravan.
    Ik heb een niet geisoleerde gehad, vreselijk.

  7. EJW zegt:

    Wat een heerlijke ruime plek en ook een super caravan. Ik heb nog nooit van een geïsoleerde caravan gehoord maar als ik er een zo willen moet het er zo een zijn. Vreselijk zijn die gewone slecht geïsoleerde zweethokken,

  8. Henk Bossema zegt:

    Ik hoop voor je dat je veel mooie (on)kruiden en -kruidjes mag ontdekken.

  9. Appelvrouw zegt:

    – EJW,
    Dit is een Biod, Eriba is ook een fijn geisoleerde maar mij toch wat te klein omdat ik niet alle dagen er op uit kan. Is voor mij meer dan alleen maar een ligplaats.

    – Henk B,
    Ik ga mijn best doen, er komt altijd wel iets op mijn pad.

  10. LehtiPaul zegt:

    Ik vind dat gras wel erg rommelig hoor. Je kunt daar toch nooit rustig een boek lezen met al die groene troep om je heen. Ik moet er niet aan denken. En onder het grondzeil rot het groen al gauw weg tot een dooie gele grasmat. Brrrr.
    Kamperen, niks voor mij.

  11. Appelvrouw zegt:

    Lethi Paul,

    Ik had het ook liever betegeld maar dan komt er weer zo’n steenbreek programma die die tegels er weer uit wil halen.

  12. Jokezelf zegt:

    Dat lijkt een heerlijke plek, maar laat jij je zomaar uit je huis duwen met het vooruitzicht om over drie maanden weer aan een grote schoonmaak te beginnen?

  13. Appelvrouw zegt:

    – Joke, het is een heerlijke plek. Jammer dat er een snelweg te horen is, maar je kunt niet alles hebben.
    Ja ik laat me gewoon het huis uit jagen, want al die 3 maanden hoef ik geen huishouden te doen. En tegen die tijd zoek ik een geweldige werkster. Komt allemaal goed.

  14. Lehtipaul zegt:

    Dit lijkt meer echtbreek dan steenbreek. 😉

  15. Appelvrouw zegt:

    Lethi Paul

    Mens, ik val van mn stoel 🙂

Geef een reactie

