schuurvrouwen

schuurvrouwen

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op schuurvrouwen

  1. Rob Alberts zegt:

    Gelukkig in de open lucht en niet in een achteraf schuurtje verstopt.

    Zomerse groet,

  2. Lehti Paul zegt:

    Dat is een prachtig plaatje van twee hardwerkende vrouwen in de avondzon!
    (ik dacht dat je je haar had geknipt…. maar met die oorbellen is het wellicht toch iemand anders?)

  3. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    ik hoop niet dat ik me ooit nog laat opsluiten, ook niet in een schuur.

    – Lehti Paul,
    ik ben het wel zelf, maar mijn haar is niet geknipt maar gegroeid intussentijd.
    Oorbellen draag ik niet meer, die vergeet ik in te doen.

  4. Aad Verbaast zegt:

    Ergens schuurt dat beeld toch. Ik weet nog niet wat precies. Jij?

  5. Het zijn in ieder geval geen Chinezen. Die zijn zo verknocht geraakt aan hun mondkapje dat sommige die zelfs in Giethoorn dragen 🙂

  6. Appelvrouw zegt:

    – Aad,
    Zand schuurt de maag maar dat zie je niet op de foto.

    – Henk J,
    Ik geloof je direct, mondkapjes in China.
    Met zo’n mondkapje op ben ik blijkbaar zo onherkenbaar, dat is goed om te weten.

  7. EJW zegt:

    Niet een van de leukste klussen maar wat moet, dat moet

  8. Appelvrouw zegt:

    Met wat vrouwelijke hulp kom ik een heel eind 🙂 , EJW

Geef een reactie

