Lingerie

Wie heeft de mooiste?

2016- 06- 7- lingerie

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Lingerie

  1. bentenge zegt:

    De linksen ! O, wacht, ik had het even over de t*****, maar toen zag ik dat het over lingerie ging. Maar hey, het antwoord is hetzelfde !

  2. Beide even mooi. Zelf draag ik geen wit omdat ik op 60 graden de remsporen er niet uit krijg

  3. Appelvrouw zegt:

    – Bentenge,
    ? criptogram
    Zelf hou ik wel van wit degelijk ondergoed, het liefst een ouderwetse onderbroek met gulp, dat vind ik wel mooier dan dit.
    Deze mannen vind ik nogal onaantrekkelijk. zo te zien zit er ook niets in de broek van de dunnen rechts.
    En waarom hebben zij hun handen op borsthoogte.
    Maar het belangrijkste: wat gaan ze doen, verwisselen ze hun witte broek voor een zwembroek?
    Wij zullen het nooit weten.

    – Henk,
    Daar kan ik me niets bij voorstellen. Maar uit donker ondergoed krijg je het dan ook niet.

  4. HteD zegt:

    moeilijke keus , zou ik er bij staan in mijn fleurige slip zou de keus simpel zijn

  5. Appelvrouw zegt:

    HteD, ook zonder slip zou de keuze niet moeilijk zijn.

  6. Aad Verbaast zegt:

    Gaat uiteindelijk wel wat het mooiste is onder er onder toch?

  7. Appelvrouw zegt:

    Aad,
    Daar zeg je wat… daar heb ik helemaal niet aan gedacht!
    Als ik die dunne bekijk dan heeft ie er niets onder en kan ie ook maar beter zo’n fraaie witte onderbroek aanhouden.

  8. Rob Alberts zegt:

    Ik ben geen kenner.

    Maar jij bent de spotter.
    Ga je hier een blogserie van maken, mannen in hun ondergoed?

    Zonnige groet,

  9. Appelvrouw zegt:

    Rob, het zou beslist een leuk item zijn, maar de kans dat ik mannen in hun ondergoed te zien krijg is niet heel groot.

Geef een reactie

