Mevrouw van de Boomstam

In het landgoed de Braak, Paterswolde.
Mevrouw van de Boomstam probeert wortel te schieten
2016-05-20-van de boomstam schiet wortel

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Mevrouw van de Boomstam

  1. Rob Alberts zegt:

    Wel een aardig Kunst/Natuur Beeld.

    Vriendelijke groet,

  2. Lehti Paul zegt:

    Ik hartje die foto. Xxxx

  3. Ejek Visser zegt:

    wat een mooi beeld, waar in de Braak staat deze boom??

  4. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    Dankje.

    – Lehti Paul
    en ik die persoon die de foto hartjert.

    – Ejek,
    Ingang van het doolhof 🙂

  5. bentenge zegt:

    Ze probeert niet alleen, ze doet het gewoon !

  6. Niet te geloven dat jij de rest van je vrije tijd in een rolstoel doorbrengt. Is dit een geneeskrachtige boomstronk ?

  7. Appelvrouw zegt:

    – Bentenge,
    Soms is dat het beste. Dank voor je constatering.

    – Henk J,
    LOL.
    Alleen vrije tijdsrolstoel en dit was geen vrije tijd.
    Deze stronk zou best eens geneeskrachtig kunnen zijn, hoef je dus niet naar Lourdes.

  8. broekstukken zegt:

    In pastic gieten en zo laten!

  9. HteD zegt:

    heb al veel boomstammen gezien ,fraaier dan deze boomstammen .

  10. Henk Bossema zegt:

    Diep onder de indruk

  11. Appelvrouw zegt:

    – Martin,
    In hars gieten, zou ik denken, maar dat vergaat misschien sneller.

    – HteD,
    Dankje voor de waarheid

    – Henk B,
    Dat zijn er meer, vooral dames van mijn leeftijd bewonderen mijn lenigheid.

  12. EJW zegt:

    Je ligt er florissant bij.

  13. Plato zegt:

    Zo blijven liggen en dan een kwartiertje de tuinslang er op… dan moet het lukken.

  14. Appelvrouw zegt:

    – EJW,
    Dankje, ik deed mijn best.

    – Plato,
    Wel ijskoud water anders slaat het niet aan.

Geef een reactie

