Goedkope klushulp

Terwijl ik de naden van de trap schuur en hij een etage hoger de wand in het trappenhuis staat te schilderen probeert hij me te verleiden met praatjes of ik het eerst wel goed gesopt heb, en over schuurpapier en stoppels. Ik lach nog een beetje mee maar af en toe reageer ik niet of probeer een andere vraag te stellen: hoe oud zijn je kinderen.
Het helpt weinig, ik doe vast iets heel erg fout.

Tijdens het eten van mijn zelfgemaakte soep weet ik zeker dat hij me straks op de mooie nieuwe tafel legt.
Daar kijk ik er niet naar uit en ga gauw met de lege soepkommen naar de keuken. Maar het is een open keuken en direct staat hij naast voor me, pakt me vast en drukt zich tegen me aan en ik voel meer van hem dan ik zou willen.
2016-04-29-klusjesman
“Liefde van de man gaat door de maag” zeg ik sarcastisch hem van me afduwend, in plaats van dat ik hem een ferme draai om zijn oren te geven.

“Vrouwen zijn zo moeilijk,” zegt hij. “Ik help je toch?”
Ja ja, betaalde hulp, ook al is het een goed betaalbaar onderdetafelhulpje.
“Sex met mij is niet goedkoop”, het is er uit voor ik er erg in heb maar ik hoef niet bang te zijn, hij kan me toch niet betalen.

Ik ben zo vreselijk moe, mijn slaaptijd is al een uur geleden begonnen, maar ik durf niet te gaan slapen, ik durf zelfs niet te gaan liggen, ook niet op de bank.
Zijn ogen zoeken al de hele ochtend contact en ik hou zijn blik niet vast.
Volgens hem kun je in de ogen van een vrouw lezen of ze zin heeft maar bij mij weet hij het echt niet.
Is het ja, of is het nee, wil hij weten.
“Nee”, zeg ik zonder na te hoeven denken.
Het is sexueel dodelijk als een vent zich platvloers en overduidelijk opdringt.
Geen spel, niet aftasten, en je moet vooraf al ja of nee zeggen. Terwijl je aftastend een beeld kunt vormen of de ander wel interessant is. Deze vent heeft mij niets te bieden.
“Nee”, zeg ik nogmaals.
Zijn hand graait naar m’n lijf, ik deins terug en geef hem een harde duw.
“Ik zei nee, en dat is een volwaardige zin, maar ik zal het voor je verduidelijken: Nee betekent dat ik niet wil dat je me aanraakt.”

Hij pakt me bij mijn heupen en duwt me aan mijn nek voorover op de kale trap. Direct, zonder rustmomentje, zonder verlangen op te wekken, drukt hij zich tegen m’n billen.
Eventjes maar, een flits, krijg ik een geniet momentje als ik denk aan vriendjeA destijds, die me ook wel eens op de trap nam als we van verlangen niet konden wachten tot we boven waren. En die Meester die me dwong op handen en voeten de trap op te kruipen, of … ik ken genoeg genietmomentjes op de trap.
Maar dit heeft niets met genieten te maken, deze man mist alle subtiliteit en geraffineerdheid.
Hij wekt alleen maar weerstand bij me op.

Ik word bang, hij zou me zou kunnen verkrachten, er is niemand anders thuis en het duurt nog wel even voor ManB thuis komt.
“Laat me los”, zeg ik onverwacht kort en koel. Nog even probeert hij me langer vast te houden maar mijn vechtlust komt boven. Straks ram ik hem in mekaar! Als ik een blinde woede aanval krijg kan zijn vrouw hem aan stukjes ophalen bij de achterdeur.

Bevrijdt uit de enge klauwen vlucht ik naar buiten. Daar app ik Helpman dat ik over de trap gelegd ben door een hengst. Hij reageert meteen: “Is ManB nog niet eens weg laat je je al door een ander grijpen! Maar die heeft wel een goede smaak.”
Ja, maar ik ben meer waard dan een dekhengst.
De vader van Jason appt: “zet m op hoor, jij kunt hem best aan.”
Vriendin reageert: “hier groeien de lullen uit de pisbak waar poesjes water likken.”
Ik hou ze alle drie op de hoogte. Het geeft me een veilig gevoel.
De vader van Jason wordt bezorgd: “zal ik komen, dit kan echt niet.”
Helpman, ook bezorgd: “als je hulp nodig hebt ben ik er zo.”
Vriendin: “sla van je af, geef die vent van katoen, doe of het je vader is, ram er op los, pak de hamer, en het breekijzer, bik z’n ding er af. En als dat nog niet helpt kom ik met de pijptang.”

Zouden ze weten hoe belangrijk hun opmerkingen en steun zijn?
Ik ga mijn huis in, als hij nog een keer iets probeert stop ik hem met zijn kop in de muurverfemmer en hang hem op z’n kop in het trapgat.

Dit bericht werd geplaatst in Affaires of wat daar voor door kan en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Goedkope klushulp

  1. HteD zegt:

    menig vrouw droomt en of fantaseert over zo,n gebeurtenis ,mannen niet , die steken anders in elkaar.

  2. Rob Alberts zegt:

    Wat een kwast, jouw klushulp.

    Is het werk nog steeds niet gedaan?

    Vriendelijke groet,

  3. broekstukken zegt:

    Wat die slak daar dan weer bij doet, de slijmerd.

  4. Henk Bossema zegt:

    Een knietje (of knie) doet wonderen. Dan legt Othello de kop meteen in het stroo.

  5. Appelvrouw zegt:

    – HteD,
    Alles begint in je hoofd, krijg je daar geen ruimte dan doet het pijn.
    Bij mannen begint alles in hun lul.

    – Rob,
    Hij is in vele opzichten goedkoop.
    Het werk is nooit af, er komt steeds meer bij want een mooie trap verdient een mooie muur en een mooie muur in het trapgat vraagt om een mooie muur in de hal en een mooie hal nodigt uit de woonkamer…
    Maar ik kan nog niet schilderen op de trap zolang ManB nog thuis is, maar woensdag gaat meteen de eerste grondlaag er over.

    – Martin,
    Ja leuk, een slijmerd, dat had ik nog niet zo bekeken, meer als een ding die zomaar tevoorschijn komt en door een kleine verstoring weer verdwijnt.

    – HenkB,
    Een knietje valt niet mee als je van achteren gepakt wordt. Maar ik ben er ook te laf voor, dat durf ik niet.

  6. Plato zegt:

    Joh, die man kan maar beter stilletje verdwijnen. Zou hij inmiddels weten dat ie aan de dood is ontsnapt? Of heb je hem inmiddels doodgeslagen en opgezet in de achterkamer?

  7. Appelvrouw zegt:

    He bah, zo’n griezel zou ik zelfs niet opgezet willen zien. Als ik varkens had had ik hem aan de varkens gevoerd. Misschien moet ik hem vertellen dat hij aan de dood ontsnapt is, als hij tenminste nog eens belt… wat ik niet hoop.

Geef een reactie

