Wat ben ik toe aan een paar mannenhanden!

De komende dagen rusten omdat het lichaam nu heel hard roept: stop!
Gisteren heeft supervriendin 4 uur gesopt, en ik heb vooraf een uur gewerkt en na haar ook nog een uur gesopt. Totaal denk ik dat het nog ruim 2 uur sopwerk is. Het vieze vette goedje moet er nog af, geen idee wat dat is, maar het is plakkerig en lijkt wel klei, stinkt naar condooms (ongebruikte hoor!).
Ik schat in dat het nog 2 uur doorwerken is voor alles er af is.
2016-04-24--7--trap
Wat ben ik nu toe aan een lichamelijke verwenning!
Nee geen ero, dat is weer belasting, zo vermoeiend!
Lekker ontspannen genieten van warme handen, jawel mannenhanden.
Maar dat zit er niet in, zulke hulptroepen heb ik niet (meer).

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Wat ben ik toe aan een paar mannenhanden!

  1. kleinborkel zegt:

    Holy moly! Dit is zo’n klus waarbij je vooral niet moet kijken naar wat er nog gebeuren moet; gewoon koelbloedig negeren, blik op oneindig. En ongelofelijk trots zijn als het straks af is. Ben benieuwd wat je plannen zijn.

  2. Rob Alberts zegt:

    Een trap naar een slaapkamer geplaveid met ongebruikte condooms?
    Wat moet ik hier nu weer van denken …..

    Verbaasde groet,

  3. Hondje zegt:

    het moet eerst erger worden voordat het mooi is. Heeft B geen warme handen

  4. Aad Verbaast zegt:

    Jeetje, waar ben je aan begonnen!
    Maar gelukkig krijg je nog wel een behoorlijke trap na.

  5. HteD zegt:

    Wat is er mis met vrouwenhanden ? Die kunnen ook warme,stevige en subtiele strelingen geven voor een ontspannend gevoel ..

  6. Zelf ga ik toch voor vrouwenhanden

  7. Appelvrouw zegt:

    – Kleinborkel,
    Dat klopt, niet vooruit kijken πŸ™‚
    Mijn plannen waren om de trap te schilderen, maar ManB wilde vinyl
    Kennelijk vindt hij het nu ook te lang duren en is het er mee eens dat ik hem verf!
    Hiep hoi!
    Dan ga ik rustig aan kijken of een trapneus een goede afwerking is tegen uitglijden of gewoon een anti glijstrip.

    – Rob,
    Hahaha, Nou… misschien ongeduldig geweest onderweg.

    – Hondje,
    Het ergste is hopelijk achter de rug.
    ManB heeft kokend hete handen, dat is mij iets te heet.

    – Aad,
    Dat heb ik me nog niet afgevraagd, ik wilde van het tapijt af, nu kan ik straks van de trap glijden.

    -HteD,
    In mijn beleving zijn vrouwenhanden spitsig venijnig (behalve de mijne natuurlijk)
    In de jaren dat ik zen shiatsu massage cursus volgde heb ik nog nooit lekkere vrouwenhanden gevoeld.

    – Henk J,
    πŸ™‚

  8. HteD zegt:

    Vreemde beleving ten aanzien van vrouwenhanden heb je , mijn beleving is anders .
    Je zen shiatsu massage capaciteiten zou ik graag eens ervaren .

  9. Ejek Visser zegt:

    wat een bere klus waar ben je aan begonnen hele klus nog, succes

  10. Appelvrouw zegt:

    – HteD,
    Ik kan over mensen heenlopen, weet niet zeker of je dat wel wilt evaren.

    – Ejek,
    Voor deze bereklus heb ik ook berehulp!
    Maar het begon met alleen de trap, en toen werd het ook het houtwerk in het hele trappenhuis, en toen de muur, en toen toch de trapleuning. Voor je het weet is het hele huis…
    En over beren gesproken: die lopen tot nu toe nog niet op de weg.

Geef een reactie

