Paterswoldse meer 18+

kijkwijzer
Het was een mooie dag. Man van wehelpen-site stelde voor me op te halen en naar de Hoornse plas te gaan.
Rolstoel in, en ter plekke weer uitgeklapt en daar gingen we.
Niks bijzonders, wel een lekkere frisse lucht in mijn neus. Maar geen ervaringen om over naar huis te schrijven.
Dacht ik.
Algauw zag ik een vrouw tussen de bomen liggen onder een paraplu.
Misschien droeg ze alleen een string, of helemaal niets, dat kon ik niet zien want mijn zonnebril geeft een wazig beeld alsof ik net uit bed kom, maar ze had wel hangborsten, dat zag ik zo, die hingen helemaal onder haar oksels. “Even wachten,” zei ik tegen de Helpman en maakte een foto om met jullie te delen.
Maar thuis, op de computer de foto bekijkend schrok ik me een hoedje! Of een pluutje, net wat je wilt.
2016-04-11- 01- Paterswoldsemeer-Hoornseplas-vrije recreatie
Verder wandelend keek ik uit over het strand en tot mijn grote vreugde lagen daar een heleboel zeehondjes te zonnebaden!
Helpman, al even slechtziend als ik, geloofde meteen dat het zeehonden waren.
“Stop eens”, zei ik, en keek door mijn verrekijker maar daar zag ik niet veel door dus dan maar een fotootje.
2016-04-11- 02- Paterswoldsemeer

“Ze hebben wel een rare kleur,” meende Helpman.
Ik zoomde in… ja, die zeehond staat wel wat vreemd.
2016-04-11- 03-- Paterswoldsmeer zeehondje

En toen ik de camera iets opzij schoof…
2016-04-11- 05- Paterswoldsemeer-Hoornseplas-vrije recreatie

Had ik dringend een trauma helikopter nodig om me naar oogheelkunde te brengen.
2016-04-11- 06- Paterswoldsemeer-Hoornseplas-Heli

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Paterswoldse meer 18+

  1. sprakeloosid zegt:

    De titel plopte op op mijn computer, want lid van dit blog. Dan word je toch nieuwsgierig al wil ik dat niet toegeven. Gewaagd qua privacy, goed de gezichten waren onherkenbaar.

  2. Hondje zegt:

    Wat is natuur toch wonderschoon in alle opzichten

  3. Je bent wel een doorgewinterde Glurinamer 🙂 Eerlijk gezegd nog wel wat frisjes om helemaal uit de kleren te gaan

  4. Appelvrouw zegt:

    – Sprakeloos,
    je bent een viezerik, geef maar toe dat je op dat 18+ afkwam 🙂
    Je moet iemand goed kennen om hem aan zijn billen te herkennen dus ik denk dat het met privacy wel meevalt.

    – Hondje,
    🙂

    – Henk J,
    En het wordt steeds erger met dat gluren naar mate ik ouder word, ook vrouwen, maar daar waren er maar 2 van, die lagen op hun buik naast een man.
    Ik heb 2 foto’s die ik niet heb/kan laten zien, de ene daar trekt een man zijn broek aan, en daarbij hangt zijn kruis in de gulp, en zijn sigaret in zijn mond. En een ander loopt met een aardig lange driepoot, alleen is de middelste nog niet zo groot dat ie er op kan lopen.
    Jammer dat ik niet zo’n lens als jij heb 🙂
    Van dichtbij hoef ik dat niet te zien, maar zo glurend is het wel spannend/afstandelijker.

  5. HteD zegt:

    die mamapendula vrouw is een man dus , de twee aanwezige vrouwen lagen met de bips omhoog toch ?

  6. Appelvrouw zegt:

    HteD,
    Dat heb je slim begrepen, mamapendula, daar moest ik even over nadenken wat dat ook alweer zijn, maar mijn spiegelbeeld zei meteen: hangers!
    Die twee vrouwen lagen inderdaad met de bibs omhoog, en dat lijkt me helemaal niet veilig op een mannenveldje.

  7. HteD zegt:

    als je van die afstand aan de bips de sekse kunt vaststellen lijkt me weinig met je ogen of bril aan de hand .

  8. Appelvrouw zegt:

    HteD,
    Scherp opgemerkt

  9. Jokezelf zegt:

    Jij maakt toch wat mee zo onderweg. Dat heb ik nou nooit en ik ga toch wat vaak de duinen in. 😦

  10. Rob Alberts zegt:

    Met het juiste oog worden de beste foto’s gemaakt.
    Voor een goed blog is meer nodig, jij heb dat.

    Vrolijke groet,

  11. Aad Verbaast zegt:

    Beetje meer compassie voor die mensen. “Arme-Mensen-Strand”. Hebben geen centjes genoeg om een zwempak te kopen. Of ze hebben dat niet nodig omdat ze niet kunnen zwemmen.

  12. Appelvrouw zegt:

    Rob, ik vind de eerste foto het mooist, de rest is bijzaak voor de beleving.

    – Aad,
    Je gedachten zijn diepzinnig.

    Eerder was ik ook arm en had geen geld voor een badpak. Toen lag ik daar ook. Nu zit ik in een luie stoel aan de overkant, met een broek en jas aan, en een verrekijker.

  13. broekstukken zegt:

    Dappere lieden; nu al in de zon te gaan liggen. RESPECT! zeggen ze dan tegenwoordig met kapitalen.

  14. bentenge zegt:

    Komt die helikopter even meegluren… dat vind ik er over !

  15. Appelvrouw zegt:

    – Martin,
    Ik vraag me af of ze zich niet stierlijk vervelen! Zoiets hou ik nog geen kwartier vol.

    – Bentenge,
    LOL

  16. broekstukken zegt:

    Ben er ook niet echt van, dat bakken. Ik duik in mijn blootje het water in, zwem wat en kleed me weer aan en ga – evt. nog wat foto’s makend, een appeletje etende – terug naar mijn fiets.

Geef een reactie

