Naaien

Wat doe je als je ziek bent, de deur niet uit kunt,
het buiten regent, je te moe bent om gezellig te zijn.
Nou, dan naai je gewoon alles aan elkaar,
met dit als resultaat:
2015-04-6-genaaide slangenset

Dit bericht werd geplaatst in Zelfmaak mode en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Naaien

  1. Erg mooi met die tijgerprintjes

  2. Rob Alberts zegt:

    Gelukkig word jij niet genaaid waar je bij ligt …..
    Het weer blijft beroerd, jouw naaiwerk is prachtig, ben jij ook iets beter?

    Vriendelijke groet,

  3. Appelvrouw zegt:

    – Henk J,
    Voor zover mijn wilde dierenprintkennis reikt is dit slangenprint maar niet minder mooi dan van een tijger 🙂

    – Rob,
    Nou pas maar op, als ik beter ben, dan ga ik wellicht een mooi kleurtje garen zoeken.
    Ik ben een halve graad beter dan gisteren maar de verwarming staat nog wel op 20 (wij stoken hier doorgaans niet hoger dan 18, max 19)

  4. EJW zegt:

    Een beetje vreemd zoals die man rechts zijn hand houdt. We zullen het maar op het voorjaar en hormonen houden

  5. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Dat viel mij ook al op. We zullen het er maar op houden dat hij nog jong is

  6. HteD zegt:

    naaien blijft leuk

  7. Appelvrouw zegt:

    HteD,
    Het is een leuke bezigheid. Ik doe het zelfs als ik op vakantie ben, of bij anderen in huis.

  8. broekstukken zegt:

    Hij staat wel met lege handen. Moet zeggen dat ik dat niet erg vind.

  9. Appelvrouw zegt:

    Martin,
    🙂 Ik vind het wel jammer, maar om niet te shockeren heb ik het netjes gehouden.

Geef een reactie

