Eindelijk ben ik ‘m kwijt

Drenthe heeft een goed invloed op het uitwerpen van niersteentjes.
Eindelijk is ie er uit!
2016-03-19- niersteentjesgein

Nu ga vakantie houden bij, en met HteD.
Ik klaag niet.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Eindelijk ben ik ‘m kwijt

  1. bentenge zegt:

    Fenomenaal ! Het Drenthe-effect en de foto….

  2. Ook deze foto doet weer een glimlach ontluiken 🙂 Eindelijk bevallen van een nierkei

  3. Skip zegt:

    In Drenthe liggen ook de grootste stenen.

  4. Appelvrouw zegt:

    – KLeinborkel,
    Jaha

    – Bentenge,
    Vind ik ook.

    – Henk J,
    Zoals Bentenge zei: het Drenthe-Effect, een hunebed.

  5. Appelvrouw zegt:

    Skip, Absoluut. Ik heb er nu een op mijn nachtkastje

  6. EJW zegt:

    Een hele opluchting, zeker zo’n grote. Een fijne vakantie

  7. Jokezelf zegt:

    Hèhè, eindelijk! Wat een geweldige afbeelding heb je er weer van gemaakt.

  8. Henk Bossema zegt:

    Geen aardbeving maar een zware bevalling. Fijne vakantie.

  9. Rob Alberts zegt:

    Ik hoor graag waar je jouw mini hunebed hebt gebouwd …..

    Veel plezier op je vakantie!

    Vrolijke groet,

  10. Gelukkig! Geniet van Drenthe!

  11. reinejragolo zegt:

    Het lijkt me prettiger om in een tijdig stadium de niersteenvergruizer te raadplegen.

  12. Appelvrouw zegt:

    – EJW,
    Zeker een opluchting. Ik ga genieten deze midweek met HteD te O.
    We hadden vandaag ons eerste avontuur al.

    – Joke,
    Zeg dat, Eindelijk!
    Als een niersteentje zo mooi glad was was hij vast minder lang onderweg!

    – Henk B,
    bevallen via de plasbuis valt niet mee.

    – Rob,
    LOL.
    Daar word ik ook vrolijk van.

    – Beeldspreker,
    Dankje.
    We zitten nu in Overijssel.

    – Reine,
    Maar die krijg je niet zomaar, dat is vooral voor mannen, die zijn kleinzeriger…
    Zolang je ze kunt uitplassen vergruizen ze niet.

  13. Blewbird zegt:

    Verdiend!

  14. EJW zegt:

    Een avontuur zonder nierkei, heerlijk wat zal je genieten!

Geef een reactie

