Rokjesgate

Ik zeg er echt niets bij, maar het onderwerp haalde het journaal.

rokjesgate

rood

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Rokjesgate

  1. bentenge zegt:

    Het journaal… even denken. Naaah, geen idee, dat moet iets uit het Noorden zijn denk ik.

  2. Volgens mij betrof het baliemedewerkers in een instelling in Amsterdam west. Leuke voorbeeldjes maar wel een beetje errug ver uit proporties getrokken

  3. Rob Alberts zegt:

    Jij kunt zo bij het stadsdeel Nieuw-West komen werken.
    De juiste kleding heb je al …….

    Vrolijke groet,

  4. reinejragolo zegt:

    Maar dan moeten die vrouwen niet verbaasd zijn dat ze lastig worden gevallen.

  5. Appelvrouw zegt:

    – Bentenge,
    Bij jou vandaan gemeten is het inderdaad het Noorden, Amsterdam, maar dan in het westen daarvan.

    – Henk J,
    Kan ook zelf in een kort rokje en knielaarzen gaan lopen maar dat wil ik de wereld niet aandoen.
    Had er ook geen tijd voor, vandaag heeft ManB me uitgelaten in landgoed Veenbroeken in Paterswolde.
    Echt gevaarlijk daar met bosgeesten!

    – Rob,
    Ik ben bang dat ik er het hoofd niet naar heb.

    – Reine,
    Maar veel vrouwen willen lastig gevallen worden!
    (Door de mannen die ze zelf uitkiezen.)

  6. Jokezelf zegt:

    Je bent weer erg creatief bezig geweest :-). Die Amsterdamse teamleider heeft hier vast niet van terug.

  7. reinejragolo zegt:

    En als de ogen gericht zijn op de poes dan leidt de arbeidsproductiviteit hier onder.

Geef een reactie

