Dikke neus

Vervolg van ontspanningspilletje

Na een drie bijzondere nachten waarin ik een paar keer wakker werd vanwege een zeer aangenaam gevoel diep in me, alsof mijn liefste lief het liefste met me deed, vraagt ManB waarom ik zulke kleine pupillen heb.
Mijn vingers zijn zo dik dat ze knellen in de ringen en mijn buik knelt in de kleren.
En mijn neus… dat is een reuzenneus.
Het ongepolijste kristallen niersteentje moet wel zijn uitgegroeid tot een kei!
2016-03- 12- Steen
Ik kan net zo goed stoppen met tamusoline want het versnelt de uitstoot niet.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Dikke neus

  1. Lehti Paul zegt:

    Wat ben je mooi meid.
    Kleine pupillen, grote neus…. je lijkt te stralen met je ogen dicht

  2. wokkesplak zegt:

    Wat hast in moai kopke, der kin net ien omhinne………..

  3. broekstukken zegt:

    Vind ik wel knap zo’n kei uitplassen. De medische wetenschap staat voor niets, zo blijkt maar weer, als de patienten er alles aan doen dan.

  4. erik zegt:

    zit je niet mee meid

  5. Appelvrouw zegt:

    – Lehti Paul,
    repeat! Ik hou van eerlijke complimenten πŸ™‚

    – Wokke,
    En ik ontnmoet de laatste tijd ook bijzondere mensen, dus je hebt gelijk.

    – Martin,
    We moeten onze eigen dokter zijn, en dat houdt in dat je er in moet geloven dat je het kunt.
    En zie: het resultaat.

    – Erik,
    Ja, het is vreselijk Erik, ik kan er niet meer tegen.
    Ik denk dat ik met mijn hoofd op die steen moet slaan,
    en dan een liedje zingen:

    Er was eens een steen
    die hing aan mijn been
    gezien door geeneen
    zo naar het scheen
    ging ik langs het leven heen
    steunend kreunend vol geween
    maar toen kwam menigeen
    en kon ik er niet omheen
    al zag ik het niet meteen:
    het leven is heel gemeen,
    maar niet voor iedereen.

    πŸ™‚

  6. Keigaaf onderwerp πŸ™‚ Toch hoop ik voor je dat ie er snel een keertje uitknalt

  7. Rob Alberts zegt:

    Als je die niersteen zo koestert als op de foto dan begrijp ik het ook wel.
    Wat een innige liefde straat er vanuit …..

    Sterkte met het vervolg!

    Beterende groet,

  8. Appelvrouw zegt:

    – Henk J,
    πŸ™‚ keigaaf.
    Ik hoop ook dat het niet al te lang duurt want ik ga straks uit logeren.

    – Rob,
    Als je alles, ook je klachten, liefhebt ben je gelukkiger.
    En dat niersteentje is eigen productie.

Geef een reactie

