Ontspanningspilletjesbijwerkingen

Hebbes,
Tamsulosine.
Het ontspanningspilletje omdat ik echt geen blaasontsteking had, zoals ik al ook wel wist.

Mogelijke bijwerkingen:
Zwelling in de neus
Langdurige pijnlijke erectie
Abnormale zaadlozing
Kleine pupil syndroom
(en nog meer)
Ik ben benieuwd.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Ontspanningspilletjesbijwerkingen

  1. Rob Alberts zegt:

    Langdurige pijnlijke erectie, abnormale zaadlozing ???
    Laat je horen hoe dat is ……
    In ieder geval sterkte met kwijtraken van de stenen.

    Vriendelijke groet,

  2. Jokezelf zegt:

    Rob was me voor, maar ik ben ook erg benieuwd naar juist die bijwerkingen. ;-). Serieus; sterkte ermee!

  3. Henk Bossema zegt:

    ik sluit me als nummer drie nieuwsgierig aan zowel het kwijtraken van de stenen als die bijwerkingen. 🙂

  4. Liever een langdurige pijnlijke erectie dan plotselinge vaginale verkrampingen 🙂 Succes met de pijnbestrijding

  5. Appelvrouw zegt:

    – Rob, Joke, en HenkB,
    Ik zit er ook echt op te wachten, heb nog nooit een erectie gehad, en ook geen zaadlozing. Is waarschijnlijk een bijzondere ervaring.
    Nog niets gevoeld vannacht 😦
    Zul je zien dat ik alleen maar duizelig word en het kleine pupil syndroom krijg.

    – Henk J,
    Het laatste heb ik in ieder geval nooit gehad en het 2e alleen bij vervelende opdringerige mannen, maar een niersteentje zit in de plasbuis dat is een andere plek, anders kon je misschien wel een wee opwekken. Nu is het afwachten wat de nieren doen.

  6. Rob Alberts zegt:

    Met duizelig worden en het kleine pupil syndroom behoort een natte droom misschien ook nog tot de mogelijkheden.
    Ik kijk in ieder geval uit naar een mooi nieuw blog van jouw hand.

    Vrolijke groet,

  7. Appelvrouw zegt:

    Rob, ohjee… een natte droom… ik plaste bijna in bed

  8. Rob Alberts zegt:

    Oei, wat een bijwerkingen komen er bij allemaal naar voren ….

    Vrolijke groet,

  9. EJW zegt:

    Van de bijwerkingen heb je dan weer medicijnen nodig die dan ook weer bijwerkingen geven waardoor je weer medicijnen voorgeschreven krijgt. Zo houdt de farmaceutische industrie zichzelf in stand

  10. Appelvrouw zegt:

    EJW, Je hebt algauw 2 pillen extra nodig tegen bijwerkingen.

  11. Pingback: Dikke neus | Appelvrouw

Geef een reactie

