Een zalige middag met mij

ManB zeurt wel eens dat ik me sexyer moet kleden, dat deden in mijn leven wel meer heren, Vroems gelukkig nooit al weet ik niet of hij het wel eens verlangde.
Maar als je een tang op een varken wilt slaan dan weet je dat ik daar nooit aan begin. Afgewezen worden is nog daar aan toe maar met mijn uiterlijk wordt het ordinair om in dergelijke kleren te lopen. Ik ben echt niet in de wieg gelegd als lust-voor-het-oog-sex-object.
De meerwaarde van dergelijke kleding zie ik trouwens ook niet in voor mezelf.
Toch ben ik de beroerdste niet hoor.
Om de heren tegemoet te komen heb ik voor 2 poppen van 53cm hoog, kleertjes gemaakt.
Kunnen ze zich daaraan verlekkeren.
Verbeeld je mijn gezicht er op, of photoshop dat, en je bent klaar voor een zalige middag met mij.
53cm poppen zwart

Dit bericht werd geplaatst in Zelfmaak mode en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Een zalige middag met mij

  1. Sweeties 2.1
    Sexbommen made by IS
    Volgens ’t etiket 🙂

  2. bentenge zegt:

    Rock-chicks !

  3. Henk Bossema zegt:

    hoe klinken hun stemmen?

  4. de één kan nog net maar voor de ander is veel te koud. Je kan het ook zien 🙂

  5. Appelvrouw zegt:

    – Artafterallart,
    Jij hebt onder de kleertjes gekeken!
    Ik hoorde laatst van een vrouw dat haar zoontje graag met de barbies van zijn zusje speelt, om ze uit te kleden.

    – Bentenge,
    🙂

    – Henk B,
    Als ze al praten dan klinkt het zoals mijn stem.

    – Henk J,
    Waar jij al niet op let!

  6. broekstukken zegt:

    Voordat je zulk haar hebt, ben je ook wel even verder.

  7. Appelvrouw zegt:

    Pruiken zijn tegenwoordig in

Geef een reactie

