Even terug naar de zomer

Niet dat ik verlang naar de zomer. Maar deze ijzeren ophaalbrug in de Slochterhaven is het hele jaar door mooi.
IJzeren ophaalbrug over de Slochterhaven-

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Uit in Eigen Land en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Even terug naar de zomer

  1. kleinborkel zegt:

    Haha! En zo is dat.

  2. Het zonnetje waarschijnlijk achter de boom verstopt. Mooi tegenlicht

  3. Blewbird zegt:

    Ik heb ‘m opgezocht. Is een rijksmonument. Uit een tijd waarin het leven nog goed was. Zie beschrijving. http://www.rijksmonumenten.nl/monument/513610/ijzeren-ophaalbrug-over-de-slochterhaven/slochteren/

  4. Corja zegt:

    Was het maar weer zover….

  5. Aad Verbaast zegt:

    Het bijzondere is ook dat rond die fraaie brug het hele jaar door de bladeren aan de bomen zitten. Kom er nog maar eens om.

  6. Appelvrouw zegt:

    – Kleinborkel
    Nu nog eens een kijkje in de winter nemen

    – Henk J,
    Als ik het me goed herinner was dit rond 19 uur, en vooral door de zon is deze brug zo prachtig, daar heb ik niets aan gedaan, zijn toevalstreffers.

    – Blewbird,
    Dankje voor de link (en je interesse), ik kende hem al, maar dat je hem hier plaatst is een leuke aanvulling.

    – Corja,
    Nou… ik ben er nog niet aan toe hoor. De winter mag voor mij nog wel even duren, koud maar niet glad, dat is het beste voor mij.

    – Aad,
    Denk je? Dan moet ik toch eens even een chauffeur zoeken die me dat laat zien.

  7. EJW zegt:

    Een seizoenbestendige brug dus

  8. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    dat moet wel 🙂

Geef een reactie

