Afschuwelijke tegeltjes wijsheid

Als er iets is waar ik een hekel aan heb
is het wel tegeltjeswijsheid.
2016-01-1-Tegeltjeswijsheid
Daarom maar iets anders op deze eerste dag van 2016.
Al heb ik daar ook een hekel aan,
veranderingen bedoel ik.
Hier is duidelijk te zien dat het klimaat verandert.
2015-12-31-nwjrswensAvrw
(en dan ben ik meteen af van de verplichting iedereen een gelukkig enz te wensen, want daar heb ik ook zo’n hekel aan.)

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Afschuwelijke tegeltjes wijsheid

  1. Ximaar zegt:

    Ik wens je hetzelfde terug. (want voor je het weet ontstaat er een wenswedloop.)

    Mijn wisseltegeltje heb ik alweer een tijdje achter het behang geplakt. Daar heb je dus geen last meer van. https://ximaar.files.wordpress.com/2014/10/tegel.gif

  2. Gnossie zegt:

    Ik neem toch het risico, en wens je een heel gelukkig 2016!

  3. Aad Verbaast zegt:

    Krijg je als die bol er al een jaar hangt, omdat er geen vogel meer te bekennen is in die buurt waar jij woont. Hoe kan dat toch?

    Reden te meer om je het allerbeste te wensen!?

  4. Lehti Paul zegt:

    Hekeltje hekeltje aan de wand, wat moet ik nu dan toch denken van jouw wijsheid in Lehtiland?
    (En vandaag is het het morgen.
    Ook daar ligt het mooiste pad onder je voorwiel.)

  5. Helemaal eens met jou over tegeltjeswijsheid en nieuwjaarswensen

  6. Rob Alberts zegt:

    Van oliebol, naar vetbol of toch maar een grasbol.

    Ik wens je een beter en mooier, vrolijker 2016.

    Opgeruimde groet,

  7. bentenge zegt:

    Nou zeg, wat schiet me daar nu uit dat zaad ?

  8. reinejragolo zegt:

    Soms vermoed ik zo dat het niet bepaald de geneugten des levens zijn die je op de been houden.

  9. Appelvrouw zegt:

    – Xmiaar,
    Die tegeltjeswijsheid van jou moet ik nog even op me in laten werken.
    Het maken van een fiets, de rubber banden, het afvoeren… en wat te denken van de elektrische fietsen.
    Denk je echt dat wij fietsers niets vervuilen?

    – Gnossie,
    Wellicht zit je op veilige afstand zodat ik je geen por kan geven.

    – Aad,
    Je zet me aan het denken.
    De inhoud van de pindakaaspot was ook beschimmeld.
    Misschien heb ik je allerbeste wensen wel heel hard nodig.

    – Lehti Paul,
    🙂
    Niet teveel denken.
    Mijn teksten zijn zeer poëtisch als jij ze plakt.
    Het lijkt wel of ik af en toe zwaar onder invloed ben.

    – Henk J,
    :-*

    – Rob,
    je vergeet de voederbol

    – Bentenge,
    Dat is het voorstadium voor melk.

    – Reine,
    Je hebt mensenkennis, dat stel ik op prijs.

  10. Ximaar zegt:

    @Appelvrouw: Dat eerste tegeltje is van de Fietsersbond. Het is natuurlijk niet geheel waar, maar met lopen slijten m’n schoenen meer en moet ik zelf meer energie stoppen in een langere afstand. Elektrische fietsen nemen 1/20ste van wat een snorscooter verbruikt, dus zelfs dat valt mee.

    Zelf vind ik die van de Titanic wel leuk en die heb ik ook niet zelf bedacht. Die van de problemen wel, maar die kan ik dan ook goed maken. 😉

  11. EJW zegt:

    ”Van het concert des levens krijgt niemand een program” dus wens ik je een heel, heel mooi jaar toe met voorspoed en geluk !-)

  12. broekstukken zegt:

    Ja de beste wensen. Kijken wie eerder bloem heeft jij of die andere blogger die vogelvoer zaait op zijn balkon.

Geef een reactie

