Ik ben niet dood hoor

Dit bericht plaats ik maar even om blije medelanders te vertellen dat ik nog leef.
Als zij een berichtje van de gemeente hebben gekregen dat ik dood ben en zij daarom 140 euro krijgen dan moet ik je helaas teleurstellen: ik leef.
Vraag niet hoe, strijdend met de slaap, beweging, kapotte fiets, pijnlijke heupen, en mezelf.
Maar ik leef, dus jammer maar geen 140 euro voor jou.
zeemeerminnen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

15 reacties op Ik ben niet dood hoor

  1. Rob Alberts zegt:

    Gelukkig maar, nu kan ik jou ook gewoon een fijne jaarwisseling toewensen.

    Vriendelijke groet,

  2. bentenge zegt:

    Moa gow seg, ik dacht niets anders dan dat je nog leefde. Ik snap niets van die 140 euro opmerking.

  3. Onkruid vergaat niet zo snel šŸ™‚ ……….. maar stiekem toch verheugd dat u er nog bent

  4. Appelvrouw zegt:

    -Rob,
    Zo kun je er toch iets positiefs van maken.
    Jij ook een goede jaarwisseling

    – Bentenge,
    De gemeente maakte een fout, in de link die in mijn stukje staat, citaat:
    De gemeente Groningen heeft zo’n vijfduizend chronisch zieken en gehandicapten per ongeluk dood verklaard. De ontvangers kregen een brief waarin stond dat er 140 euro was blijven liggen en dat er dus een extraatje voor hen in het verschiet lag. Op zich goed nieuws, ware het niet dat de brief was gericht aan “De erven van…”, de nabestaanden dus.

    – Henk J,
    Grr… ja onkruid komt ook altijd weer op als het vertrapt wordt šŸ™‚

  5. Corja zegt:

    Gelukkig maar. Ik hoop nog veel van dit soort geweldige foto’s op je blog te zien. Een goede jaarwisseling!

  6. knutselsmurf zegt:

    Appeltje, volgens mij hebben die meisjes het koud. Zet ze maar snel bij de centrale verwarming.
    En alvast een zalig uiteinde.

  7. reinejragolo zegt:

    Ja inderdaad een goede jaarwisseling. En pas op met vuurwerk anders kun je de Barbies niet mee zo precies beschilderen.

  8. EJW zegt:

    Gelukkig niet en blijf vooral bloggen voor de broodnodige afwisseling alhier

  9. Appelvrouw zegt:

    – Corja,
    Ik wilde juist van die foto’s af šŸ™‚

    – Knutselsmurf,
    Ze zijn net zo koudbloedig als ik, houden van koud water.
    Jij ook de beste wensen.

    – Reine,
    Ik zal goed oppassen door niet naar buiten te gaan, de hele dag niet!
    Dat schilderen van die poppen komt niet zo nauw, ze blijven meestal wel lachen.

    – EJW,
    Hm, het wordt hier bij mij steeds stiller, maar ik ben blij met mijn volgers.

  10. EJW zegt:

    Ik ben ook blij met ze maar het is momenteel overal stiller, waarschijnlijk door de feestdagen

  11. Appelvrouw zegt:

    EJW, ik zie het al een jaar. Velen zijn vertrokken naar elders. Anderen vinden niet meer bij mij wat ze leuk vinden (vermoed ik). Omgekeerd ben ik ook gestopt met een paar te volgen. Scheelt veel tijd, die ik dan vrij kan maken voor een boek, heb zoveel leuke boeken.

  12. Blewbird zegt:

    Blew vindt het altijd leuk bij jou! Happy New Year!

  13. Appelvrouw zegt:

    Dankje Blew

  14. broekstukken zegt:

    Besparen op de corrector heeft ook zijn nadelen .

  15. Appelvrouw zegt:

    Martin,
    Hopelijk worden die nabestaanden ook gecompenseerd in geleden leed, dan is die besparing ook weer teniet gedaan.

Geef een reactie

