Voorbereiding voor kerst 2015

2015- 12- 24- kerstavond

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Voorbereiding voor kerst 2015

  1. Rob Alberts zegt:

    De vraag: “Wat staat er bij jou op het Kerstmenu?”.
    Is een overbodige vraag.

    Natuurlijke wens ik jou een smakelijk kerstmaal.

    Vrolijke groet,

  2. Bakken lijkt me geen optie maar je kan wel een mooie pan soep trekken van het afgehakte hoofd

  3. EJW zegt:

    Dat is nog eens wat anders dan gourmetten of kaasfondue. Ik hou het op Flappie voor de verandering

  4. Fenny zegt:

    Lijkt me wel een harig stukje vlees. Fijne feestdagen appeltje!

  5. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    Vergis je niet, tot nu toe is alles wat ik afgelopen week maakte mislukt.

    – Henk J,
    Hm ja, met koriander, jeneverbes en peterselie.

    – EJW,
    Eet smakelijk straks.

    – Fenny,
    Taai denk ik zelfs.
    ik vier deze dagen niet, maar ga straks met ManB naar het bos om kerstmannetjes en paaseitjes te zoeken.

  6. Appelvrouw zegt:

    Wies de Winter,
    je zit nog steeds achter het hek.

    Je denkt aan lamme pruimen.
    En dan denk ik aan zoute haring.

  7. kitty vromen zegt:

    Kom even voorbij om een mooie Kerst te wensen! Ik heb niets op het menu want ik ben beide dagen niet thuis. XX mijn naam is gewijzigd, als je je verbaast.;)

  8. Appelvrouw zegt:

    Kitty, ik moest wel eerst zoeken of je Kitty van t drinkbakje (schilderij) was.
    Goed volk. Lang niet meer gezien/gevolgd. Zoals vele fijne Bloggers vertrokken naar t grote sociale veld. Waarom heb je je achternaam veranderd? Hoe gaat het met jou en je gezin?

  9. reinejragolo zegt:

    Moet ik nu ook een braadpan boven de deur hangen?

  10. Gnossie zegt:

    Ik zie al wat de hoofdmaaltijd is!

  11. Appelvrouw zegt:

    – Reine,
    een braadslee zou ik verkiezen.

    – Gnossie,
    Een harige lekkernij?

  12. Corja zegt:

    Prachtig!

Geef een reactie

