Smerig!

blank
2015-12-21-taart1

2015-12-21-taart2

2015-12-21-taart3

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Smerig!

  1. Letterzetter zegt:

    Smerig lekker zul je bedoelen!

  2. Rob Alberts zegt:

    Dit heb heb toch niet zelf gegeten?
    Er zijn vast bezoekers geweest die je met deze smerigheid hebt kunnen vergiftigen.

    Schandalige groet,

  3. broekstukken zegt:

    Goed stevig ontbijt!

  4. Het misbaksel waarschuwt je

    Stront aan de knikker
    Dat betekent onraad of
    Aanstaande ruzie

  5. A. Dapie zegt:

    Tja, je moet dat ook niet oprapen en mee naar huis nemen. Dat is niet van jou!

  6. reinejragolo zegt:

    Het is ingesmeerde koek.

  7. Als dit is wat ik denk dat het is ligt het als een baksteen op je maag. Klein stukje moet kunnen, toch ?

  8. Appelvrouw zegt:

    – Letterzetter,
    chocola 92%. Dat geeft echt een kick, met kersen er tussen in maakt het helemaal af.

    – Rob,
    Ik proef altijd eerst voor ik iets uitdeel.

    – Martin,
    Daar heb je voor de hele dag genoeg aan.

    – Afterallart,
    🙂
    Aanstaade ruzie, dat zou goed zijn voor mijn assertiviteitscursus.

    – A.Dapie,
    Waar denk jij nou weer aan!

    – Reine,
    Chocoladecake, met gesmolten puur chocola er op gesmeerd.

    – Henk,
    Echt een baksteen! ManB en ik hadden maar een klein stukje gegeten en vroegen ons toen af of we dat zelf zouden opeten of uitdelen.
    Het werd het laatste want die chocola van 92% cacao is reuze machtig.

    Van de andere eters heb ik nog niet gehoord of ze het eetbaar, lekker of smerig vonden, ik was de hele middag weg.

  9. Corja zegt:

    Van harte!

  10. EJW zegt:

    Misschien wat minder chocolade dan is ie niet zo machtig. Verder ziet ie er wel lekker uit al is het iets te glimmend

  11. Zo heeft echtgenoot laatst zelf Haggis gemaakt. Ook bijna pure baksteen. Ik heb alleen geproefd. Hij heeft dapper de helft opgegeten en daarna bij gebrek aan liefhebbers het voor de vogels gezet. De eksters hebben er goed van gegeten.

  12. Aad Verbaast zegt:

    “Een plaatje zegt meer dan duizend woorden!”
    Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken..

  13. 92% is net wat teveel van het goede maar Aldi heeft chocolade met 85% cacao. En die is toch om van te smullen

  14. Appelvrouw zegt:

    – Henk J,
    Ik eet ook wel cacao-nibbits (stukjes) die zijn echt bitter lekker. Geen rommel er bij in.
    Met een amandel erbij, heerlijk, maar niet meer dan een kwart theelepeltje want dat is genoeg voor de chocosmaak, meer krijg je daar niet van op.
    Bij de aldi kom ik nooit.

    – Corja,
    Dankje.

    – EJW,
    De gesmolten chocola was nog warm, weet niet of ie daarna uitgehard is, heb de taart uitgedeeld.

    – Karin,
    ook een goede manier.

    – Aad,
    Gelijk heb je, van zo’n taart heb je al gauw je mond vol.

  15. Henk Bossema zegt:

    is aan het watertanden.

  16. Appelvrouw zegt:

    Henk B, watertanden is beter dan kwijlen

Geef een reactie

