Pubervrouwen op avontuur

Als twee pubermeisjes verkneukelden we ons op het eerste wilde avontuur wat we aangingen:
in de regen op de fiets naar de massageclub (nee, niet de salon!).
Kletsnat zouden we daar aankomen, Beppie en ik.
Iedereen zou bewondering voor ons hebben en beschermende neigingen krijgen, och die zielige meisjes dat hele eind op de fiets in de regen. Kom mee naar boven dan we geven jullie met z’n allen een warme massage.
We zagen het helemaal voor ons.
Ieder in ons eigen huis appten we onze spanning naar elkaar:
“ik hou het nu al niet meer droog”
“het eten brand aan”
“wat zal ik straks uittrekken?”
ManB zag het echter niet zitten dat wij in het donker midden in de nacht op de fiets terug zouden komen, “veel te gevaarlijk” meende hij.
Op zich was dat waar, als Beppie en ik op de fiets zouden gaan waren we natuurlijk gevaren op de weg.
Maar dat bedoelde ManB niet.
Wij, pubermeisjes, vroegen ons af waarom er altijd mannen zijn die het eng vinden dat je als vrouw alleen op weg gaat.
Nu ja, de leukste spanning werd ons dus ontnomen en zo stonden we daar voor de deur in de regen ManB uit t zwaaien.

Ik wist me geen houding te geven.
Er waren mensen die me een hand gaven en ik onthield geen enkele naam want de handen maakten geen indruk.
Slecht van 1 man herinner ik me nu nog de handdruk, die was goed, vol en gevend. Maar ik weet niet meer welke man er aan vast zat.
Het ging al snel mis met me.
De onmacht om aansluiting te vinden had ik al vele jaren niet meer gevoeld.
Hier, in deze groep moest ik infiltreren. Maar hoe doe je dat.

Beppie is een mooie energieke vrouw, zij hoeft er niets voor te doen, honingzoet is ze, om je vingers bij af te likken zonder haar te hoeven aanraken is ze een lust voor het oog.
En ik, och, ik mis de schoonheid van een slank lenig lijf en de krachtige uitstraling.
In de kleedkamer zag ik ongewild hoe Beppie zich uitkleedde en ieder kledingstuk minder maakte haar mooier, ook ieder kledingstuk wat ze droeg was mooi. Geen onaangename verrassingen zoals bij mij, een oud shirt met een gat in de oksel, of een huidkleurige bh.
Alles van Beppie was mooi, zelfs haar sokken, niet pikant maar mooi van een zelfverzekerde vrouw.
Haar borsten mooi strak rechtop als van een jonge meid, ik had er graag langer naar gekeken alsof het juwelen zijn in een gouden doos waar je niet aankomt maar alleen naar kijkt,
stiekem.
Raakte ze maar nooit uitgekleed en kwam er steeds weer een mooi kledingstuk tevoorschijn.

De massageclub hield huis in een sauna.
De hete cabine was zo klein dat je er met 8 mensen maar net in paste.
Het bubbelbad zat vol, 4 mensen er in en dan kon je al geen kant meer op.
Het koude dompelbad was meer iets voor mij maar het was zo klein als een babybadje, 65 cm diep en met opgetrokken knieën kon je er maar net in liggen. Het water was ook niet ijskoud dus was het makkelijker er lang langer in te blijven liggen maar het was me niet koud genoeg voor de verrukkelijke sensatie.

Kouwe kikker, daar moest ik aan denken, eerder zeiden ze dat tegen me als ik me weer niet liet verleiden door een gozer.
Ik ben graag een kouwe kikker. Het verbloemd mijn verlangen.

Buiten liep ik om het zwembad en voelde de heerlijke zachte lauwe regendruppels op mijn verhitte lijf.
Het zwembad was half vol regenwater en vermoedelijk heel erg veel blad en zand onderin.
Ik moest de tijd binnen zien te doden in de pierebadjes.

Het helemaal stil, iedereen was verdwenen.
Ik was alleen, ze hadden me buiten gesloten, ook al was ik binnen.
Waren ze naar de massagekamer waar 3 of misschien 4 massagetafel staan? Ik was er niet geweest.
In het koude bad liggend vroeg ik me af wat ik zou doen en mijn lichaam tastte mijn lichaam af of ik zin in een massage had.
Ik ging naar de bar. Misschien was daar iemand die me wel wilde.
Drie stelletjes zaten er en ik viel in het niets.

Van het opgetogen pubermeisje in me was niets meer te bekennen. Ik werd langzaamaan het verstootte meisje, niet geaccepteerd. Niet opgenomen, ik hoorde er niet bij.
Reflexen.
Waarom lukte het me niet er in te rollen?
Ik besloot snel weer terug te gaan naar de sauna voor ik me in zelfbeklag zou wentelen.
Maar toen stond ik in de gang met de deurklink in mijn hand. Zo hard had ik die deur toch niet achter me dichtgetrokken?
Zo stil mogelijk duwde ik het ding weer terug maar daarmee duwde ik de klink aan de barkant er uit en die kletterde op de grond.
Iemand zei iets zeggen over de boel slopen terwijl ik er voor het eerst was.
Snel liep ik weer weg, hopelijk zouden ze die deur niet meer open krijgen!

Het was pas 22 uur.
Beppie al een tijd niet gezien, die vermaakte zich blijkbaar goed daarboven met andere masseerders.
Er was gewoon niemand meer in de sauna.
Alleen ik.
Kom, troostte ik mezelf. Zo erg is het niet. Je hebt een hele sauna voor je alleen en dan is die ineens groot.
Een stelletje kwam giechelend de trap af en verscholen zich in de hete cabine.

Eindelijk tegen middernacht kwam Beppie zonder glazen muiltjes of iets anders naar beneden.
Wat was ik blij dat ManB ons een half uur later kwam ophalen.
Thuisgekomen begon ik hem voorzichtig te masseren en hij liet het toe.
“Heb je zelf ook een fijne massage gehad?” wilde hij belangstellend weten, want waarom zou ik hem anders masseren?
“Ja hoor, heerlijk was het.”
Denk maar niet dat ik over een flop ga vertellen, voor je het weet komen er goed bedoelde tips over hoe ik sociaal moet doen.
En zo vlooide ik hem tot ver de nacht in.

Dit bericht werd geplaatst in Affaires of wat daar voor door kan en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Pubervrouwen op avontuur

  1. reinejragolo zegt:

    Waarom houd je juwelen om in de sauna?

  2. Appelvrouw zegt:

    Reine, die juwelen zitten aan me vastgegroeid, zijn een deel van me, ik heb ze niet om mezelf op te sieren maar als herdenking (en herinnering want nu hoef ik de ene af te doen om te zien wanneer ik met ManB getrouwd ben, dat onthou ik niet).

  3. bentenge zegt:

    Dit was best wel een lang stukje… helemaal zen makend.

  4. Ach Appelvrouw, wat sneu voor je al die ontberingen.
    Voor een kerstverhaal is het echter te lang.
    Jammer, want de ingredienten zitten er allemaal in.
    Het openbaart ook nogal wat aan hedendaagse blikken op de kerst.
    Dat het een warm feest zou moeten zijn, wat het in die koude stal in B. niet was.
    Dat twee pubervrouwen en niet een ongetrouwd stel een plek zochten die hen zou bevallen.
    Dat die plek een verkapte seksboerderij was.
    Dat Maria een muurbloempje was.
    Dat Jozef prachtige borsten had.
    En zoveel meer.

  5. Appelvrouw zegt:

    -Bentenge,
    de avond was ook lang 🙂

    -Artafterallart,
    Dat het te lang is beaam ik direct, ik moest al mijn frustratiekwijt. Beter had ik een week gewacht met plaatsen zodat ik er wat aan het kunnen schrapen.

    Mooi kerstverhaal zie je er in.

  6. EJW zegt:

    Is Beppie nog vrij met de kerst?

  7. Henk Bossema zegt:

    Ja, hooggespannen verwachtingen zijn vaak geen lang leven beschoren.
    Een ervaring rijker en misschien een illusie armer.

  8. Appelvrouw zegt:

    – EJW,
    Beppie gaat met kerst een hele week met de massageclub naar een kuuroord.

    – Henk B,
    Voorpret is leuk, ik weet uit eerdere ervaringen wel dat verwachtingen vooraf tot een enorme domper kunnen leiden. maar die voorpret wil ik toch hebben anders heb ik niets.
    Ik was niet zozeer een illusie armer, het is meer waarnemen/observeren.

  9. EJW zegt:

    Dat heb ik weer!

  10. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    k wou bijna zeggen ik ben nog vrij maar dat zeg ik natuurlijk niet want ik ben geen vervanger 🙂

  11. Henk Bossema zegt:

    Je illusie was op voorhand al de juiste, misschien een self fulfilling prophecy? en……..
    toch weer een waarneming rijker.

Geef een reactie

