Naakt onder het leer

blank

ManB zag de rommel liggen die ik klaargelegd had voor kerstplaatjes,
natuurlijk ligt er nog veel meer rommel…

En dit is het resultaat als ik hem een poosje laat spelen.
2015-12-12- naakt onder het leer

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Naakt onder het leer

  1. Rob Alberts zegt:

    Duidelijk Functioneel naakt, toch ben ik benieuwd naar jouw kerstplaatjes …..

    Vrolijke groet,

  2. wokkesplak zegt:

    Magere Hein is ook naakt ….

  3. Corja zegt:

    Ik had wel 10 keer op de like-knop willen drukken! Geweldig! Dat wordt een vrolijke kerst. Tenminste als je het speelgoed laat staan. 🙂

  4. Rijp voor de kliniek
    Nu leeft hij zich nog uit op
    speelgoed, en straks?

  5. bentenge zegt:

    Intrigerend !

  6. EJW zegt:

    De duistere kant van manB, misschien heeft hij wat meer liefde nodig want door een gebrek daaraan ontstaan frustraties

  7. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    Ik ben ook benieuwd.

    – Sprakeloos,
    volgens mij is het geen goed boek omdat ik al 3 keer ben begonnen en geen enkele keer de eerste bladzijde heb uitgekregen.
    Ik had het vorig jaar ergens meegenomen als presentje voor mijn vriendinnetje die gezakt was voor haar motorexamen. De titel leek me wel toepasselijk, toen. Maar voor ik iets weggeef wil ik eerst weten hoe het is, en ik weet het nog steeds niet.

    – Wokke,
    Zal wel mager gefotoshopt zijn.

    – Corja,
    Ik heb net besloten, n.a.v. een reactie van babbelegoegje, om alles met de kerst naar beneden te halen, kunnen we samen spelen.

    – Artafterallart,
    Dat zijn meestal wel de meest creatieve mensen hoor!

    – Bentenge
    Het zal wel geanaliseerd worden door de psychiater.

    – EJW,
    Oh… zere plek geraakt. Ik zal hem dit niet laten lezen anders herinnert hij me regelmatig aan mijn tekortkoming.

  8. Dacht dat jij niks met kerst had. Bloed kruipt waar het niet gaan kan hé 🙂

  9. Appelvrouw zegt:

    Henk, dat dacht je echt wel goed maar ik maak er wat van omwille van ManB, daar komt geen bloed aan te pas.

  10. broekstukken zegt:

    Misschien moet je eerst de film bekijken uit 1968 met Alain Delon en Marianne Faithfull in de hoofdrollen. Tikkeltje psychedelisch.

    Overigens zag ik de tv documentaire Paolo Ventura, de verdwijnende man en denk dat je die mooi vindt. (http://www.npo.nl/het-uur-van-de-wolf-paolo-ventura-de-verdwijnende-man/15-10-2015/VPWON_1240038)

  11. Appelvrouw zegt:

    Martin,
    Ik weet niet waar ik die film kan vinden.

    Prachtig vond ik de docu over Paolo Ventura. Bedankt voor de link, je hebt gelijk te denken dat ik die mooi vind. Ga ik zeker nog eens bekijken.

Geef een reactie

