Op naar het volgende feest

2015-12-5-sintdroom

2015-12-5-polonaiselied

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Op naar het volgende feest

  1. bentenge zegt:

    Partieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !

  2. Gelachen, maar toch..

    Een ‘werst’, hallo zeg
    Meer dan een kilometer
    Op’n halve kerst-rap 🙂

  3. Zodra er wersten en blauwe pieten aan te pas komen haak ik af 😦

  4. Appelvrouw zegt:

    – Bentenge,
    Je enthousiasme is aanstekelijk

    – Artafterallart,
    Je kunt regeltjes herhalen, deuntjes tussendoor hertrekken.

    – Henk J,
    Volgende keer organiseer je zelf een feest?

  5. Henk Bossema zegt:

    tsja, eeh, dus dat….

  6. broekstukken zegt:

    Die arme Sint hij kan maar beter feesten naar en met die Finse baardmans, anders legt hij nog het loodje.

  7. reine jragolo zegt:

    Het is elke dag feest, Behalve als het tegendeel bewezen is.

  8. Ben blij als het gefeest weer over is!

  9. Appelvrouw zegt:

    – Henk B,
    Ja, vertel wat je denkt, ik kan het niet raden 🙂

    – Martin,
    En dan is het zwartepietenprobleem ook meteen opgelost, krijgen we alleen nog suikergoed op het suikerfeest.

    – Reine,
    Het tegendeel is voor veel mensen makkelijk te bewijzen.

    – Beeldspreker,
    Maar het ergste feest komt nog: de jaarwisseling.
    Zolang er nog vuurwerk afgeschoten mag worden is dat voor mij ieder jaar weer een traumatische ervaring.

  10. Henk Bossema zegt:

    Eeeh, ik ben volledig ge”werst” door zoveel dichtkunst en rijmelarij.

  11. EJW zegt:

    Ik kom al helemaal stemming met al die kleurrijke figuurtjes inclusief leuke tekst erboven. Na de kerst meteen de paaseitjes in de winkel. Zo is het leven één groot feest!

  12. Appelvrouw zegt:

    – Henk B,
    Heb nooit iets van gedichten begrepen, soms is het zo kunstig dat ik me afvraag waar het over gaat, vooral als het van die halve regels zijn. Zo kunstzinnig kan ik het niet. Maar rijmen gaat me goed af, even zoeken op: wat rijmpt op… en dan is het zo klaar. Ik heb me nu gestort op het rijmend dichten, of dichtend rijmen. Om er bij te horen.

    – EJW,
    Oh ja, paaseitjes, ook lekker! en pinksterbloemen.

  13. Henk Bossema zegt:

    Voort gaat het rijmend dichten tot het dichten niet meer te rijmen valt
    Dat Kerst- en andere mannen en niet te vergeten
    De haas die met pasen door de voorjaarsweiden huppelt
    Het toch de mens is die alle dromen en zachtheid tot gort knuppelt.
    Waarna door drank beneveld die zelfde mens luikkeels bralt,
    Leve de werst en andere nog nooit gehoorde dingen.
    Laat ons samen vooral niet zingen,
    Maar lekker eten.

  14. Appelvrouw zegt:

    Henk B,
    Dat is een fijne serenade.
    Ik ga een eetfeest geven, maar niet met kerst en niet met pasen.

Geef een reactie

