Cornelus weet raad

Cornelus in zijn stal waar hij stoute meisjes Cornelian Discipline bijbrengt.

wie zoet is krijgt lekkers

Deze foto plaatste ik al eerder:
Dubbelzinnigheid van de sinterklaasliedjes.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Cornelus weet raad

  1. Rob Alberts zegt:

    Een paar spanking plaatjes en verhalen verder weet ik het zeker!
    Not my cup of thea ….

    De dubbelzinnigheid rondom de Heilige Baas is ook bij andere Nederlandse feestelijkheden te ontdekken.
    Ik ben heel preuts meer de gewone gezelligheid.

    Vriendelijke groet,

  2. EJW zegt:

    Dames die billenkoek willen. Ik weet het niet hoor, sla je per ongeluk iets te hard dan rennen ze naar het Blijf van mijn lijf huis. Het is dus een kwestie van zorgvuldig doseren. Ik zie die Cornelus niet echt slaan volgens mij voelt ie aan de billetjes.

  3. soms snap ik meteen waar het op slaat 🙂

  4. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    Mits de goede spanker, krijg ik het makkelijker warm dan bij een aai.

    – EJW,
    🙂
    Ohja, ik ben ook eens te hard geslagen dat was niet leuk, maar in plaats van haar het blijf van mijn lijfhuis, heb ik hem met de zweep op zijn kop geslagen en uit het dakraak gekieperd.

    Cornelus’ linkerhand is misschien aan het verkennen waar die witte billetjes zitten die nog verkleurd moeten worden.

    – Henk,
    zo’n mooie zin lijkt wel op die laatste waterfoto op jouw blog.

  5. bentenge zegt:

    Ik snap bij god niet waarom het kleedje bovenaan open moet.

  6. Appelvrouw zegt:

    bentenge,
    misschien heeft hij haar eerst op de rug geplaagd, of geeft een open jurk een weerlozer gevoel. je loopt minder snel weg met een open jurk.

Geef een reactie

