Knettergek

Echt, ik ben radeloos.
Zit ik de hele middag te oefenen om een leuke foto van de kerstman te maken, sta ik er zelf steeds op!
Hoe kan dat nou! Daar stond ik helemaal niet.
Die camera’s van tegenwoordig doen maar wat.
Gek word ik ervan.
Knettergek.

Kerst man en ik

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Knettergek

  1. Mark zegt:

    Misschien ben jij wel de engel in dit verhaal maar dat wil je zelf nog niet toegeven.

  2. jeetjemina zegt:

    Tja…dat heb je met die toverchips van tegenwoordig.
    Maar het effect is prachtig!

  3. Rob Alberts zegt:

    Ik bewonder deze foto.
    Maar dat zul jij wel weer gek, knettergek vinden …….

    Vriendelijke groet,

  4. Heerlijke humor πŸ™‚ Het ziet eruit alsof een schimmige verschijning op het punt staat om de kerstman zijn hersens in te slaan …….. Van mij mag je πŸ™‚

  5. reinejragolo zegt:

    Het is de verkeerde tijd om knettergek te worden want door de beddenreductie van het kabinet is er waarschijnlijk niet eens plek in het gesticht.

  6. Een ingebouwde selfie-modus of een te glanzend gepoetste achtergrond of een onverklaarbare spiegelreflex. Ik zou het verder niet weten. Hoewel, zou de kerstman een selfie hebben geschoten?

  7. Appelvrouw zegt:

    – Mark,
    Nee, ik ben geen engel.

    – Jeetjemina,
    “toverchips” dat is een leuke.

    – Rob,
    Dat is inderdaad gek

    – Henk J,
    Geweld(ad)ig idee van je. Zulke aanmoedigingen zijn gevaarlijk.

    – Reine,
    Oh, maar tegenwoordig mag je als knettergekke vrij rondlopen.

    – Sprakeloos,
    ja inderdaad.

    – Artafterallart,
    De kerstman had in zijn ene arm al zijn vrouw, en in de andere een speeltje voor haar (zodat zij het licht ook eens kan zien).
    Geen ruimte dus voor een camera.
    Het blijft een wonder.

  8. burroholanda zegt:

    Spiegeltje aan de wand?

  9. EJW zegt:

    Prachtig, doe mij zo’n camera die door het beeld heen selfies laat zien

  10. Spookt het niet gewoon?

  11. Appelvrouw zegt:

    -Burro,
    het blijft een raadsel.

    -EJW,
    zo gezien heeft het voordelen maar ik vind het verontrustend.
    Als het zo blijft stuur ik je mijn camera toe.

    -Beeldspreker,
    Dat kan best. En eng want ik ben bang voor spoken.

Geef een reactie

