Ik heb de eiffeltoren gezien (uitleg toegevoegd

Al ben ik niet bereisd
en is mijn motto Eigen land eerst waar ik aan toe moet voegen dat ik het dan heb over vakantie of uitstapjes, dit om misverstanden te voorkomen (Je moet tegenwoordig zo oppassen wat je zegt)
toch heb ook ik de beroemde Parijse toren eens van nabij gezien.
Eifeltoren in eigen land

Dit is een kermisattractie in Hengelo, de andere toren links is van het gemeentehuis aldaar.
Zie hier hoe het er gewoon uitziet.
Ik heb er niets aan gemanipuleerd, alleen door de knieën gezakt voor de foto zodat de eiffeltoren groter lijkt. Hij staat ook op een verhoging. Rechts heb ik wat gele buizen van de kermis slordig weggegumd.

In september verbleef ik met HteD in de achterhoek en maakten wat uitstapjes, en kwamen per ongeluk op een kermis terecht.
De toren was niet te beklimmen, anders had ik dat wel gedaan.

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Ik heb de eiffeltoren gezien (uitleg toegevoegd

  1. Rob Alberts zegt:

    Al jouw foto’s bekijk ik met veel plezier.

    Toch heb ik nu het idee dat ik in het ootje word genomen ….

    Vriendelijke groet,

  2. Het nationale symbool van Frankrijk raakt al flink in de verdrukking

  3. sprakeloosid zegt:

    Als je toch zo lekker kunt photo(shoppen) dan moet een volgende advertentie toch succesvol worden

  4. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    Ik neem niemand in het ootje. Het is de Eiffeltoren.

    – Henk J,
    Een Nederlandse toren eist ook zijn plek.

    – Sprakeloos,
    Ik heb alleen een paar storende gele buizen achter de eiffeltoren slordig verwijderd. Beide torens stonden precies zo.
    Ohja, wrijf die volgende advertentie nog maar eens in het het wondje.

Geef een reactie

