Ik heb een advertentie geplaatst!

Profiel inschrijving:
Standaard gegevens ingevuld.

Hoe zou je jezelf omschrijven?
Niet representatieve vrouw. Weinig inspirerende gespreksstof.

Wat zoek je in de ander:
Vrij blijven(d). Inspireren(d).

Dat was het begin van de lange vragenlijst voor het aanmaken van een profiel op een datingsite.
Ik besloot de rest maar met larie te vullen want het maakt echt niets uit wat je allemaal invult, de reacties zijn altijd gelijk.

“Hoi, ik ben Appelvrouw van 56, getrouwd met een man die te weinig tijd voor me heeft. Daarom zoek een fantasierijke en vooral speelse man die me in de rolstoel door de natuur wil duwen.”
Meer tekst hoeft dat niet te zijn volgens mij.
Een foto zou meer reacties opleveren.
Dus ik maakte snel een selfie zoals ik er meestal uitzie: mijn haren bedekt want je moet een man niet in verleiding brengen met loshangende haren, en mijn bril op natuurlijk want dan kan ik de mannen beter zien.


appelvrouwprofiel

De eerste 50 mails kwamen dan ook snel binnen.
Er werd niet gereageerd op rolstoelduwen, sommigen dachten dat ik daarmee bedoelde dat ik buiten toegankelijk was voor hun eigen wilde fantasieën.
35 waren ongeveer zoals altijd, ze hadden dit soort vragen:
-wat is je cupmaat?
(en als je ze dan ontmoet zitten ze alleen maar aan het puntje te friemelen of zuigen alsof ik hun moeder ben).
-ik hou van lekker lang b*ff* tot je heel vaak kl**rk*mt.
(Waarom moet ik kl**rk*men, niemand praat over opwinding en uitstellen en genieten).
-Ook hebben de meesten een speer tussen de 19 en 21 cm
(die bij een ontmoeting altijd een paar cm geslonken is).
-En ze zijn intiem geschoren
(mijn mening daarover is dat een geschoren “man” er een beetje zielig uitziet).
-Waar hou je van?
(Als ik daar op antwoord: onder mijn voeten gemasseerd en met een stok geslagen, dominantie, heel lang gestreeld worden door mijn haren, dan ben ik saai. Want je moet minstens van orale zaken houden, dat hoort er toch bij, beweren ze. Maar waarom vragen ze dan waar IK van hou?)
-Stuur je een foto waar je helemaal op staat?
(daar is tot nu toe iedereen op afgeknapt dus daar begin ik niet meer aan)

Die standaard reacties zijn nogal demotiverend.
Ik hou er voor deze week mee op, lekker vanavond met ManB op de bank.

Dit bericht werd geplaatst in Affaires of wat daar voor door kan en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

16 reacties op Ik heb een advertentie geplaatst!

  1. Rob Alberts zegt:

    Zullen de volgende 50 mails meer te bieden hebben?

    Vriendelijke groet,

  2. Aad Verbaast zegt:

    Heb je je op de verkeerde datingsite aangemeld dan?

  3. reine jragolo zegt:

    Je kunt vanavond langs de deuren om je liedje te zingen.

  4. Appelvrouw zegt:

    – Rob,
    Nee, maar je weet nooit of er 1 krachtpatser tussen zit die wel met respect de wielen naast het rechte pad durft te duwen.

    – Aad,
    Ohje… ben ik even de weg kwijt geraakt!
    Vertel het alsjeblieft aan niemand, ik schaam me diep.

    – Reine,
    Maar dat mag ik niet alleen, stel je voor dat er een snoepjeslokker de deur opent.
    Stelselmatig zal ik lollies weigeren.

  5. Corja zegt:

    Zunig mondje… 🙂

  6. Appelvrouw zegt:

    Corja, ik ben niet oraal ingesteld zoals je daar wel aan kunt zien 🙂

  7. EJW zegt:

    Daarom heb ik niks met datingsites. Als die eisen die aan je gesteld worden daar kan een normaal mens niet aan voldoen.

  8. Appelvrouw zegt:

    EJW, Maar wie zoekt er nu een normaal mens!

  9. Henk Bossema zegt:

    Het onderstreept wel waarom die sites vrijwel nooit het gewenste resultaat opleveren. De verschillen tussen mars en venus in de eerste plaats en dan nog het verschil tussen marsianen onderling om over verusiaansen maar niet te spreken. Alles overziend is het wel spannend al die verschillen te zien. Groet van Mars. (met heerlijke caramel binnenin maar dan moet je wel oraal zijn ingesteld.)

  10. Appelvrouw zegt:

    Henk B, praliné, dat is de enige concessie die ik doe, als er kwaliteitschocola omheen zit (dat is mars niet).

  11. Je selfie suggereert dat je wel in bent voor een zoenpartij. Big smile 🙂

  12. Appelvrouw zegt:

    Henk J,
    mwah, dat zie je verkeerd 😦

  13. Fenny zegt:

    Die foto…ze dachten natuurlijk dat je een strenge meesteres bent en dan krijg je dat.
    Tranen met tuiten gelachen!

  14. Appelvrouw zegt:

    Fenny,
    Och ja, daar zeg je wat. In alle opzichten heb ik het fout gedaan met deze advertentie.
    Het moet opnieuw.
    Maar eerst hou ik vakantie in Drenthe.

  15. mountainbiker zegt:

    Ophouden met zoeken is het beste wat je kunt doen… wees wie je bent en je wordt gevonden..
    Ach en over geschoren mannen, het geeft een beetje de goede verzorging aan..

  16. Appelvrouw zegt:

    Mountainbiker,
    Om gevonden te worden zal ik toch ergens moeten zijn, in een rolstoel onder aan een berg gaan staan met een balonnetje in de hand kan misschien ook wel effect hebben. Maar dan is de keuze erg beperkt.

    Een goede verzorging behoeft niet kaal te zijn, maar bij sommige mannen past het goed, echt niet bij iedereen.

Geef een reactie

