geheel onverwacht

Geheel onverwacht is hij van mij heengegaan,
zonder signaal, zonder lijdensweg.

De fijne rolstoelritjes, avontuurlijke fietstochtjes, gezellige uitstapjes, bezoekjes aan Lauwersoog, en de haven, het visje, zijn hulp, dat alles gaat voortaan aan mij voorbij.
Ik zal het zonder die vriendschap moeten zien te redden.
En dat kan natuurlijk niet, “geen hand vol, maar een land vol” is een oud en wijs gezegde.
Er valt nog veel te genieten in het leven,
daarom wordt het tijd om een nieuwe avontuurlijke doordeweekse rolstoelduwer, en step of fietstochtjesvriend te vinden.
Kortom: ik zoek een andere Hannes.

Als u me niet meer ziet ben ik druk doende een pakkende tekst te bedenken voor een advertentie.
Tips zijn ondertussen welkom!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op geheel onverwacht

  1. Lehti Paul zegt:

    Och meid. Wat raar moet dat zijn. Mensen kunnen natuurlijk sterven. Maar het blijft een vreemd iets. Dat iemand er zomaar tussenuit piept. Sterkte. Ook met het vinden van een nieuwe Hannes.

  2. Henk Bossema zegt:

    Met innige deelneming.

  3. Corja zegt:

    Hè, wat een gehannes nou weer. Zag een advertentie langskomen waarin een zeker Els haar man aanbood, inclusief modeltreinen. Wat voor jou?

  4. Onlangs las ik dat iemand zijn vrouw in de aanbieding had omdat ze allergisch was geworden voor zijn hond. Iets voor jou ?

  5. broekstukken zegt:

    Zonder tent geen bezwaar?

  6. Appelvrouw zegt:

    – Lehti Paul,
    Een nieuwe Hannes zal nog wel gaan, maar een “andere”…

    – Henk B,
    Ter harte genomen.

    – Corja,
    Zeg dat, een hoop gehannes in korte tijd.
    Maar die afgedankte spoortrein hoef ik niet, die heeft toch geen tijd voor me.

    – Henk J,
    Wel origineel, ik hou wel van 2e hands mannen (of komt die hond ook mee?).
    Vraagt die vrouw er ook nog geld voor of wil ze alleen een goed baasje voor man (en hond)?

    – Martin,
    Een tent is wel handig als we onderweg zijn en het gaat regenen, of als we moe worden en willen slapen.

  7. Aad Verbaast zegt:

    Pakkende tekst: “Appelvrouw zoekt appelboor”?
    Sterkte natuurlijk gewenst voor je. Valt in duigen en dus niet mee.

  8. Appelvrouw zegt:

    Aad, nou dat is wel heel erg concreet, een appelboor, daar kunnen mannen niet mee omgaan.
    Ik vrees dat de rolstoel dan ongebruikt blijft.

  9. EJW zegt:

    Ik weet niet of hij echt dood is of zomaar verdwenen. Als het laatste het geval is had Hannes toch wel even gedag kunnen zeggen. Succes met het vinden van iemand die je kan duwen. Er moet toch ergens een Groninger zijn die in de omgeving woont.

  10. Appelvrouw zegt:

    -EJW,
    Hij is niet dood.

    Bedankt met het succes, ik heb nog geen pakkende test. Misschien ga ik die in Drenthe bedenken en vraag ik HteD om hulp want van mijn lezers krijg ik weinig tips 😦

  11. Rob Alberts zegt:

    Gezocht: Hannes.

    daar moet het mee gaan lukken ……

    Bemoedigende groet,

  12. Appelvrouw zegt:

    Ach Rob waarom las ik je bericht niet eerder… wie weet welke Hannes zich aangesproken had gevoeld. Nu is het te laat 😦

Geef een reactie

