Leven zoeken

Naar aanleiding van mijn enge rolstoeltocht met ManB
Want met hem zal het niet zo gauw vervelen in mijn ‘koets’. Maar ik zoek nog meer enge figuren die durven te dollen.

verveling

Afbeelding komt van Doldwaas

Dit bericht werd geplaatst in Leven met lichamelijke beperking en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Leven zoeken

  1. Henk Bosseme zegt:

    Ik dacht even ‘Wat zie ik?’ Een woeste poster met een uitnodiging voor een rollercoasterrit?
    Haast niet voor te stellen maar avontuurlijk als je bent zou het me ook weer niet verbazen.
    Benieuwd waar dit op uit zal draaien.

  2. Je hebt er duidelijk de smaak van te pakken gekregen

  3. Fenny zegt:

    Ik kan me toch herinneren…

  4. Appelvrouw zegt:

    – Henk B,
    Er mag best gelachen worden en gek gedaan worden in een rolstoel.
    Met kinderen heb ik vaak veel plezier gehad, die zien er het spel wel van in en kijken ook niet raar op als je even opstaat en over een boom springt.
    Ik zou het prachtig vinden als er een rolstoelrace kwam van mensen die door een ander geduwd worden, over hobbels en modder… behalve enge bruggetjes.

    – Henk J,
    Ik bruis (van de energie)

    – Fennie,
    Het valt niet mee in jouw hoofd te kijken dus maak je zin af.

    Ik leef nu, verander door ervaringen (en hormonen), dus vandaag kan ik iets prachtig vinden waar ik vorig jaar zwaarmoedig van werd, en evengoed kan ik er over een half jaar zwaarmoedig van worden. Dat hoort bij me.
    Maar het leven moet geleefd want ik ben er, en als je de mogelijkheid hebt dat genietend te doen dan geef ik daar nu de voorkeur aan.

  5. Fenny zegt:

    dat ik had voorgesteld om je te komen duwen.

  6. Appelvrouw zegt:

    Oh Fenny, haha… dat had je een extra kilo per duwbeurt kunnen afhelpen.
    Zullen we na mijn logeerpartij eens afspreken? Na 22 november ben ik weer thuis.

  7. EJW zegt:

    Ouder worden daar ontkomen we niet aan. Daarom de dagen proberen zo aangenaam mogelijk door te brengen. Vervelen is zonde van de tijd maar ik moet mezelf soms een schop onder de kont geven om iets te gaan doen. Zoals vandaag bijv. een druilorige dag maar ik besloot toch te gaan wandelen. Heerlijk, zelfs de zon brak even door

  8. Appelvrouw zegt:

    – EJW,
    Als je niets doet verveel je je dan?
    Voor mij is nietsdoen ook een activiteit.
    Lekker dat je ging wandelen in druilweer, je haren plat op je hoofd plakkend 🙂

Geef een reactie

