Hallo Ween

Pas op vanavond.
Ik heb alle deuren op slot gedaan en de bel afgezet want mijn voorouders en ouders zullen me niet goed gezind zijn.
Je zult mij vanavond niet meer zien, ik lig onder mijn bed.

halloween 2015

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Hallo Ween

  1. Corja zegt:

    Hoop dat je het jezelf wel gemakkelijk maakt, daar onder dat bed op de harde vloer. En dat je niet al te erg moet wenen… 🙂

  2. sprakeloosid zegt:

    knock, knock it’s the day after the night before

  3. Appelvrouw zegt:

    – Corja,
    Ik had zelfgebakken brood mee, gemaakt van bio tarwemeel met tuinkruiden er in. Dus ik had het verrukkelijk daar, en er zat geen ui in zodat er niets te wenen viel. En mijn angst werd platgedrukt door het brood.

    – sprakeloos,
    Jaja… ik ben net uit mijn rustplaats gekropen.

  4. Kom er maar weer onder vandaan, Appelvrouw
    Ze hebben zich dit jaar tegoed gedaan aan de ledematen van het Jumbo-filiaal in Enschede

    Ps
    Verraadt nooit waar je je verstopt. Er is altijd wel een mol die het voor het ‘slapen gaan’ aan die Zombies voorleest 🙂

  5. Lehti Paul zegt:

    Ach, wat jammer nu. Die cursus boos worden strandt al voor de start, zo te zien. Voorouders, skeletten, geesten die je je slaap of humeur komen vergallen, jaag ze weg, scheld ze uit, flikker ze over schutting en geeft ze een trap na! Dat lucht meer op dan al brood peuzelend, gespannen onder je bed luisteren of ze aan je deur morrelen. Jij heb de regie, zij niet.
    Oefening voor deze week: scheldwoorden voor je belagers bedenken die goed klinken als je ze harder schreeuwt maar ook effect hebben als ze worden gefluisterd. 😉
    Fijne nacht meid.

  6. EJW zegt:

    Dat is nog eens iets ander dan Barbies en kabouters. Je bewaart deze griezels hopelijk wel in een doos met een groot slot erop. .

  7. Appelvrouw zegt:

    – Artafterallart,
    of, bah, zombies en mollen gaan sowieso niet samen. Bedankt voor de tip.
    Heel Enschede in shock, maar het waren dus de zombies die het weggehaald hebben.

    – Lethi Paul,
    Ja, maar die schutting valt zo om hoor, is na de storm nog niet afgewerkt.
    Euh, scheldwoorden?
    Ik ken alleen bullebak, dat kwam laatst zomaar n me op. Maar wat een moeilijke opdracht.

    – EJW,
    die griezels liggen in een kratje onder mijn bed.

  8. Rob Alberts zegt:

    Goede tradities moeten in stand gehouden worden.

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

