Klaar met Stoptober!

Ik ben nog nooit begonnen,
stoppen valt daarom niet mee.

stoptober

Dit is n.a.v. dit onderwerp

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Klaar met Stoptober!

  1. Aad Verbaast zegt:

    Stink er niet in!

  2. Gnossie zegt:

    Haha, je kunt dus onmogelijk stoppen met roken. Ik heb die mogelijkheid wel, als verslaafde zijnde. Kapte ermee in de maand Kappril, maar in de maand Uchustus had ik alweer een rokershoestje. Overmorgen nieuwe kansen, want dan is het NEEvember.

  3. Appelvrouw zegt:

    – Aad,
    Hoezo, zag je dat het lege hulzen zijn?

    – Gnossie,
    Ja, dat is altijd zo rot, er is veel hulp voor rokers, en het is ook zo sneu voor ze dat de fabrikant allemaal verslavend goed in die tabak heeft gestopt,
    maar voor mij is er nooit hulp 😦

    Kappril heb je volgens mij fout gespeld, moet toch met 1 p?
    Prachtige maanden heb jij. Zou Weecember ook wat zijn?

  4. Gnossie zegt:

    Als uitgesproken zomermens voel ik wel wat voor Weecember, Decembrrr kan ook natuurlijk.

  5. Blewbird zegt:

    Dertig jaar gestopt, maar niet in oktober.

  6. EJW zegt:

    Ben al ruim twee jaar van het roken af. Heb wel alles opgerookt en niks weggegooid, daar is het te duur voor.

  7. broekstukken zegt:

    9 ½ jaar geleden alweer. Op Terschelling, sjagrijnig mijn vakantie door met sudoku’s en De grote beschavingsoorlog van Robert Fisk. Alcohol was een paar jaar later: in 2011 schat ik. Kostte helemaal geen moeite. Gewoon gestopt. Het begon met het stoppen met nagelbijten in 2005 (ook al tijdens een vakantie. Dit keer in Beerze. Als ik dat kan, dan kan ik ook stoppen met roken, dacht ik en dat klopte.

  8. Appelvrouw zegt:

    – Gnossie,
    Decembrrr is niet meer zo koud als vroeger.
    Weecember over ach en wee… en weece om alle etensresten doorheen te spoelen, of te braken van de goedkope champagne.
    Het wordt al snel kapril (nee, moet toch wel met 2 p’s)

    – Blewbird,
    In oktober ben je weer begonnen?

    – EJW,
    Dus je hebt niet nog ergens een sigartje liggen.
    Een vroegere vriend van me stopte maar speelde altijd met de sjag, hij moest draaien, nam hm in zijn mond, stak hem aan en legde hem op de asbak. Rookte dus alleen maar door zijn neus…
    Ik zie hem af en toe nog wel eens lopen, heel krom, alsof hij een peukje zoekt 🙂

    – Martin,
    Vakantie is heel waardevol.
    Ik kan helaas nergens over praten, geen idee hoe het is om te stoppen van een gewoonte of verslaving.
    Heb je nog meer op je lijstjes staan waar je nog mee gaat stoppen, of komt dat spontaan?

  9. EJW zegt:

    In de oorlog liepen verstokte rokers altijd krom. Ze waren op zoek naar peukjes. Die peukjes werden ”Bukshag” genoemd.

  10. Corja zegt:

    Kan niet meer stoppen met lachen!

  11. broekstukken zegt:

    Minder Pauw en DWDD kijken en minder Facebook en Blog (al heb ze alle vier al flink geminderd). Maar in minder ben ik minder goed dan in stoppen. Een mateloos man eigenlijk.

  12. Appelvrouw zegt:

    – Corja,
    Niks aan doen, gewoon doordoen. Krijg je sterke buikspieren van.

    – Martin,
    ja bah zeg, dwdd, wie wil daar nu naar kijken. En op facebook is niks te doen. Bloggen is leuker.
    Mateloos is niet erg, als je maar maat kunt houden.

  13. Ik was een echte vroegbloeier. Op leeftijd van zo’n 12 jaar al begonnen en inmiddels alweer zo’n 29 jaar gestopt.

    Raadsel : als ik 54 jaar ben .. hoe lang heb ik dan gerookt >>>>>>>>>> ?

  14. Appelvrouw zegt:

    Henk, oh… ik heb zo een hekel aan hoofdrekenen, vroeger was ik daar heel goed in maar op een gegeven moment waren alle cijfertjes op.
    Ik waag het er op, je hebt 13 jaar gerookt.

Geef een reactie

