Vrouwenlichaam bespot

Dit na aanleiding van mijn vorige berichtje over meer spotjes op een vrouwenlichaam
En dank aan EJW en vriend P die me op het idee brachten.

spotjes op een vrouwenlichaam

En dan deze muziek er bij.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Vrouwenlichaam bespot

  1. Barbie fotografie op z’n best

  2. EJW zegt:

    Prachtig! Vrouwenlichamen en TL buizen gaan niet samen

  3. Appelvrouw zegt:

    – Henk,
    Ik heb er nog een muziek link bij gezet om het af te maken.

    – EJW,
    Ik zit wel altijd graag onder een TL omdat ik toch niet meer om aan te zien ben, dan hoef je niet meer in de spotlights. Heel rustgevend en je ziet meteen alles wat je doet.

  4. EJW zegt:

    Ik schrik vooral als ik mezelf in de spiegel van een kledingzaak zie. Gelukkig heb ik een mooi hartje maar dat is niet te zien aan de buitenkant.

  5. Appelvrouw zegt:

    EJW, dat je schrikt komt door de kleren, kleren maken de man, dus je hebt dan de verkeerde kleren.
    Een mooi hartje is altijd lastig te zien, maar sommige lichaamsdelen en organen kunnen we beter verbergen zodat het niet gekweld kan worden door onbevoegden.

  6. ‘Uit de kleren’ maakt de vrouw ?

  7. reinejragolo zegt:

    Toch wil ik geen vergelijk maken tussen een kinderlijke Barbie en een rijpe vrucht.

  8. Appelvrouw zegt:

    – Artafterallart,
    Nee, nee, niet alles uit hoor. Zoals Randy Newman zingt: hou je hoed maar op. Veel spannender.

    – Reine,
    Duidelijk dat je nog nooit goed naar rtl zenders gekeken hebt, daar barst het van de barbievrouwtjes, ok, niet rijp misschien maar wel van vlees en bloed.

  9. reinejragolo zegt:

    Ja het bulkt daar inderdaad van de Barbies. Uit wanhoop kijk ik dan maar naar Max-tv.

  10. Appelvrouw zegt:

    Reine, nou, daar zijn ze soms wel overrijp…

Geef een reactie

