Een middag aan zee

middagjeaanzee

Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's, Uit in Eigen Land en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Een middag aan zee

  1. Een zeewaardige foto 🙂

  2. Rob Alberts zegt:

    Wakker wordend op mijn eerste herfstvakantiedag ziet het er bij mij buiten triest treurig nat uit.

    Misschien is een dagje naar Zee de oplossing?

    ’s Avonds de zon in de zee zien zakken blijft mooi.
    Wordt dat je volgende foto?

    Vriendelijke groet,

  3. bentenge zegt:

    50 tinten grijs ?

  4. EJW zegt:

    Geen middag om op het strand te liggen

  5. Een echte lange leegte 😉

  6. broekstukken zegt:

    Heel in de verte ging een lange stoet grijze objecten. Zeilboten begreep ik, maaar zag ik pas na een tijdje langs de boulevard van Schevingen te hebben gereden. Ze gingen bijna op in de mist.

  7. Corja zegt:

    Een natuurlijke Rothko! Schitterende foto; het is wat het is.

  8. Appelvrouw zegt:

    – Henk,
    Dankje, mij kwam het wel goed uit dat er niet zoveel water te zien was.

    – Rob,
    Het is maar wat je triest vindt. Ik vind het prachtig als het mistig en niet zo zonnig is.
    Een dagje aan zee is echt een aanrader, je vrij voelen want het is dan nooit druk en je botst tegen niemand op en honden rennen ook niet voor je voeten. Allemaal voordelen voor je welzijn.

    Zonsondergang?
    Daar ga ik nooit op zitten wachten, er zijn vast wel mensen die zoiets mooi vinden.
    Het spijt me voor je.

    – Bentenge,
    Minstens!

    – EJW,
    Jawel hoor, maar een skipak is dan wel aangenaam.

    – Artafterallart,
    En in die leegte is goed voor de geest.

    – Martin,
    Lijkt me ook mooi om te zien, grijze objecten in beweging.

    – Corja,
    Ik moest wel even uitzoeken wie Rothko is. Een kunstenaar.
    Meer is het niet, zo hoort het in het leven te zijn, geen diepere lagen die je niet kunt vinden.

  9. Blewbird zegt:

    Waar was je? Het was hier niet zo ‘erg’.

  10. Appelvrouw zegt:

    Blewbird, ik was in Delfzijl

  11. Prachtige foto!
    PS sorry ik liep een beetje achter, ben beetje druk geweest met andere dingen.

  12. Appelvrouw zegt:

    Beeldspreker, ik loop ook wel eens achter, en soms helemaal niet 🙂
    Maar maak je niet druk, ik bekijk jouw blog ook niet iedere dag, af en toe struin ik er even doorheen.

Geef een reactie

