Yoda

Ik had echt geen idee wie het is.
Maar vriend P wist het wel.
De enige echte Jedi-meester Yoda.
Yoda En die trof ik in Groningen, hier leidt hij dus zijn teruggetrokken leven. Ik vertel natuurlijk niet waar dat is.

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Yoda

  1. Corja zegt:

    Wat een mooie foto van deze in zichzelf gekeerde meester. Een gelukje dat je hem ontmoette.

  2. Gnossie zegt:

    De meeste starwars-acteurs zijn in Groningen gaan wonen, da’s bekend. Yoda woont in een holle boom naast Paddepoel, maar wist je dat Darth Vader een kamertje huurt in de Radijsstraat?

  3. en dokter spock woont tegenwoordig in Staphorst

  4. sprakeloosid zegt:

    Prachtige foto, zou graag wat meer afstanden willen zien, maar dan verraad je natuurlijk het een en ander.

  5. Appelvrouw zegt:

    – Corja,
    Dankje.

    – Gnossie,
    Oh… je kent die holle boom aan het jaagpad?

    Eerst zien, dan geloven over Darth father, want voor zover ik weet woont hij een doos nabij Kardinge. Bewijs het dus maar.

    – Henk,
    Oh, echt? Ik geloof niet alles, dus ook hier: eerst zien, dan geloven.

    – Sprakeloos,
    Dan verraad ik inderdaad zijn stee.

  6. Gnossie zegt:

    Hij vertelde het me zelf toen ik hem onlangs tegenkwam in de Toeter, maar ja, da’s geen bewijs naturlijk.

  7. reinejragolo zegt:

    Kan master Yoda wat aan die Groningse Aardbevingen doen?

  8. Appelvrouw zegt:

    – Gnossie, nee inderdaad, in de toeter… dat kan nooit een bewijs zijn. Was het in Bommen Berend geweest dan zou ik je het voordeel van de twijfel geven.

    – Reine,
    Misschien veroorzaakt hij ze juist wel.

  9. Zijn oren lijken me aangenaaid. Puur oplichting dus. In de film ziet hij er echter uit.

  10. Appelvrouw zegt:

    Artafterallart,
    Zo moet je het niet bekijken. Deze is van plastic, dat maakt hem bijzonder.

  11. Appelvrouw,
    Als hij nou bloed uit zijn ogen zou tranen, dan zou ik hem pas echt bijzonder vinden.
    Gal spugen ook 😉

  12. Aad Verbaast zegt:

    Leuk dat je hem nu ook ontmoet hebt. Ik nuttig regelmatig bij hem een bakje oersoep.

  13. Appelvrouw zegt:

    Aad,
    Van die oersoep is hij al groen uitgeslagen, zou maar oppassen als ik jou was, voor je het weet ben je ook groen.

Geef een reactie

