Lattenbodemmoeheid

Krak, en nog meer geluidjes.
Door mijn bed gezakt.
De tweede keer in korte tijd.
Midden in mijn slaap gestoord door lattenbodemmoeheid.
Vorige keer nam ik mijn deken en kussen, sloop de trap af naar verdieping 1, en stapte voorzichtig bij ManB in bed. Maar die slaapt altijd als een waakhond en gromde, trok zijn eigen dekbed vaster om zich heen en gromde nog wat door.
Toen was ik zo bang dat hij me zou bijten als ik me zou bewegen (in mijn slaap beweeg ik erg veel), dat ik alles op alles zette om wakker te blijven.
Daarom durfde ik vannacht niet nog een keer naar hem toe.
Er zat niets anders op dan zonder lattenbodem de nacht af te maken.
lattenbodem moeiheid

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op Lattenbodemmoeheid

  1. Corja zegt:

    Ach gossie….. En wie was de stiekeme gluurder met cameraoog? 🙂

  2. King Billy zegt:

    Een Selfie kan ’t niet zijn.

  3. Lehti zegt:

    Wat Corja en king Billy zeggen. Hulde aan het model en de fotograf(e) (en schrijfster en titelbedenker enne… appelvrouw uiteraard)

  4. Weet echt niet hoe ik deze foto in moet vullen maar dat maakt ‘m nou juist zo mooi en boeiend

  5. Appelvrouw zegt:

    – Corja,
    dat was de paparazzi.

    – King Billy,
    Niet alle foto’s zijn gelukkig selfies. Maar als de paparazzi het doet heb je wel minder in te brengen hoe je er bij ligt.

    – Lehti,
    Jawel, zo kan die wel weer 🙂

    – Henk,
    Nou… slapend in een doorgezakt bed 🙂

  6. Mark zegt:

    Je hebt toch een fototoestel met een zelfontspanner….dan is er veel mogelijk en ja hoe nu verder de komende nachten

  7. Appelvrouw zegt:

    Mark,
    Met n knopje in de hand kun je heel veel zelf.
    De komende nachten slaap ik bij mijn minnaar 🙂

  8. EJW zegt:

    Ik heb ook dat gewone ondergoed zonder tierlantijnen. Gelukkig wel een stevig lattenbodem.

  9. Plato zegt:

    Leuk zo’n minnaar die op een afwijkende etage ligt te grommen als je aanschuift. Dat houdt de relatie spannend. Leuk die foto. Maar daarna heb je toch wel het matras bestegen zeker?

  10. Appelvrouw zegt:

    -EJW,
    fijn he, dat gewone ondergoed én een stevige lattebodem.

    – Plato,
    Euh nee de minnaar woont hier niet in huis. De etage lager is van ManB, ik wil niet “mijn’ man zeggen want dat klinkt meteen zo bezitterig.
    Het matras is net zo oncomfortabel zonder verende latjes dan de grond dus ik heb geen moeite genomen.

  11. Aad Verbaast zegt:

    Die LAT relatie met dat bed is zo wel op zijn dieptepunt beland. Gauw op een ander!

  12. Appelvrouw zegt:

    Aad,
    prachtige reactie! Bijna net zo mooi als je verhalen.

Geef een reactie

