Dierendag 2015 en eerder

dierendag

En voor wie nog wat wil lezen is hier mijn steeds weer terugkerend dierendagverhaal over mijn hond Kaya, met een foto van Kaya met de poes.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Dierendag 2015 en eerder

  1. het blijft een echte liefdesbeet 🙂

  2. EJW zegt:

    Wederom genoten van je dierendag verhaal. De hond op wie ik pas krijgt een extra aai over zijn bol maar een kluif vangt hij zelf maar.

  3. Welkom! zegt:

    Eerlijk gezegd moet ik wel wennen aan jouw manier van schrijven en beschrijven maar geestig is het. Zo hier en daar.
    De manier waarop je met jouw hond omging vind ik ook op z’n zachtst gezegd wonderlijk maar ik denk dat het hartstikke ironisch is maar, zoals gezegd, ook geestig!

  4. Appelvrouw zegt:

    – Henk,
    🙂

    – EJW,
    dankje

    – PantaRhei,
    Geestig 🙂

  5. reinejragolo zegt:

    Hij vindt het wel tijd om er maar een nieuw kalfje in te stoppen.

  6. Appelvrouw zegt:

    Hij had een heel weiland dames tot zijn beschikking, nou… een beetje concurrentie van 2 andere stieren.
    Deze dame joeg hem van zich af toen hij teveel bleef snuiven.
    Doorgaans loop je niet graag tussen de stieren maar waarom dat hier wel kon weet ik niet. De ring in de neus? Nee, deze had dat niet, een andere wel.
    Of zouden ze zo tam zijn omdat ze genoeg te doen hebben?

Geef een reactie

