Niet vergeten!

Er is er een jarig hoe ra hoe ra
maar wie dat wel is dat weet jij.
Ik zit hier zo netjes te wachten ja ja ja
op taart en een kusje er bij.

verjaardag

De notitie die ik maakte om de verjaardag niet te vergeten werkte!
Er is iemand jarig, alleen wie, dat heb ik niet op de notitie gezet.
Dus gokken, als ik iedereen een kaartje stuur dan heeft tenminste 1 iemand op tijd een verjaarskaart.
Maar makkelijker is het om, zoals gebruikelijk, niet aan verjaardagen te doen.
Bij deze: ik doe niet aan verjaardagen en taart heb ik zelf gebakken en eet ik vandaag op zodat jij er geen werk van hebt.
niet vergeten jarige taart
(moet ik nu nog ‘gefeliciteerd’ zeggen?)

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Niet vergeten!

  1. Volgens mij is Suzanne Smeerdoos op Vuilnisbelt nummer 7 jarig. Vorig jaar was ze helemaal niet blij met mijn zak verse aardappelschillen. Dit jaar geef ik gewoon niks

  2. Henk Bossema zegt:

    Van harte gefeliciteerd met alweer een dag vol humor en baldadigheid in de appelhof.

  3. PantaRhei zegt:

    Doe ook niet aan verjaardagen, al jaren niet meer.
    Boven de 10 jr kunnen ze het vergeten.

  4. martin zegt:

    Ziet er wel erg lekker uit.

  5. Appelvrouw zegt:

    -Henk J
    Ook geen beschimmeld brood? Schillen zijn voor de schillenboer.

    – Henk B,
    Dankje.

    – PantaRhei,
    ok

    – Martin,
    Was ook erg lekker (vooral nu ik toch niet veel afleiding heb en eten zeer bevredigend is)

    – Corja,
    ja, dat is een goed idee, de onjaardag. Bedankt voor de tip.

  6. Aad Verbaast zegt:

    Was je het zelf niet? Of doe je daar ook niet aan? 😉

  7. Appelvrouw zegt:

    Aad,
    Ik was t zelf niet want die dag is op de kortste daglicht dag en daar doe ik ook niet aan.

  8. Rob Alberts zegt:

    Verjaardagen gaan altijd aan mij voorbij …..

    Mistige groet,

  9. Plato zegt:

    Op een verjaardag ben je dus verjaard. Alleen dat idee al is voldoende om niet tot vieren over te gaan.

Geef een reactie

