Mijn boezem zwelt

Mijn hoofd tegen je borst.
Je milde geur diep in mijn neus.
Je handen raken me.
Mijn boezem zwelt
Jouw hart bonst
en meer
meer en
nog meer
mogen we niet.
koestering

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Mijn boezem zwelt

  1. reinejragolo zegt:

    Een sprookje met een koud slot.

  2. Inderdaad dromerig. Eigenlijk een hele mooie selfie

  3. Appelvrouw zegt:

    – Reine,
    Sprookjes inspireren.
    “en ze leefden nog lang en gelukkig” daar word ik dan weer koud van, zouden ze zich niet vervelen?

    – Henk,
    dromen duurt het langst.

  4. Lehti zegt:

    Je straalt. Ook met je ogen dicht. Mooi.

  5. Appelvrouw zegt:

    Lehti,
    jij ziet veel

  6. EJW zegt:

    De mooiste gedichten worden in verlangen geschreven

  7. reinejragolo zegt:

    Ik wil wel lang en gelukkig leven.
    Zolang je dit niet zeker weet, hetgeen nu eenmaal een waarheid is als een koe, blijft het sprookjesachtig.

  8. Appelvrouw zegt:

    -EJW,
    Dan hoop ik nog veel verlangen te ontvangen.

    – Reine,
    Lang en gelukkig, ja… voor mij die kans is voor mij in ieder geval al voorbij, maar wie weet wat het einde nog geheim houdt.

  9. Plato zegt:

    Sprookjes komen altijd onverwacht. Op een dag is een kei zo maar een kussen geworden.
    En lang en gelukkig blijft altijd mooi, als ze maar de kunst verstaan elkaars rug deskundig te krabben (krab, krab…..ja, links, KRAB dan toch).

  10. Appelvrouw zegt:

    Plato,
    ohja, dat is ook een belangrijke taak in een lang en gelukkig samenzijn.

Geef een reactie

