Auto’s gespot in de achterhoek

Mercedes uit de serie E, en een SL 500 (voor de kenner of liefhebber)
Mercedes gijs-SL 500 & E--

En de Plymouth
plymouth

Dit bericht werd geplaatst in Bekijks-foto's en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

13 reacties op Auto’s gespot in de achterhoek

  1. luuk1945 zegt:

    Mwah, de Achterhoek heeft toch wel wat mee te bieden dan auto’s, van welk type dan ook voor de al dan niet liefhebbers en kenners?

  2. bentenge zegt:

    De achterhoek is een speelgoedwinkel ?

  3. Aad Verbaast zegt:

    Bijzonder. Kom je alleen maar in de Achterhoek tegen.

  4. Appelvrouw zegt:

    – Luuk,
    Het meeste heb ik in één van die auto’s gezeten en dan zie je wel veel meer dan alleen een auto.
    Maar soms ging ik er ook uit, en dan zag ik ze van de buitenkant.

    – Bentenge,
    🙂 Met echte dinkytoys

    – Aad,
    Nee hoor, beide mercedessen heb ik ook in (het goede deel van) Drenthe gespot.

  5. eigenlijk ben ik wel een beetje benieuwd hoe je aan de uitgevaagde achtergronden op de foto’s komt

  6. EJW zegt:

    Die laatste vind ik echt mooi. De bovenste niks mis mee maar niet te vergelijken met die Plymouth. In Winterswijk ben ik ze niet tegengekomen maar de achterhoek is groter dan deze plaats

  7. Appelvrouw zegt:

    – Henk,
    Jij bewerkt toch ook foto”s? Ik heb het met photoshop gedaan (dat deel geselecteerd en een filter er over).

    – EJW,
    Omdat die groen/grijze mercedes wel een ton kost vertel ik niet waar hij te zien is.
    Zelf vind ik die rode ook mooi, maar alleen om naar te kijken, hij zou ook niet meer moeten rijden vanwege de stank en het lawaai. En ik zit toch liever in een veel comfortabelere auto. Dus iedereen mag em hebben,

  8. Ik bedoel het ook zeker niet als verwijt 🙂

  9. Appelvrouw zegt:

    Henk,
    Dat vatte ik ook niet als verwijt, ik dacht dat je de methode wel zou herkennen.

  10. Je hebt “geblurd”

  11. Appelvrouw zegt:

    Henk, ohja, onder die naam deed ik het eerder.
    Nu: photoshop cs3 – filter, vervagen, gaussiaans

  12. sprakeloosid zegt:

    Pas als ze je vragen: Goaj met brommers kiek’n’ wordt het echt spannend in de Achterhoek.

  13. Appelvrouw zegt:

    Sprakeloos,
    oh… dat zou ik toch niet doen (dat zoenen bedoel ik, en beschuit eet ik niet).

Geef een reactie

