Wat gaan we doen vandaag?

Van al dat zitten in het vakantiehuisje en in de auto, verlangde mijn lichaam naar beweging, en wat is er dan mooier dan een heus klimbos!
In Winterswijk vond ik er een.

Maar helaas, het was gesloten!
Achter het hek kon ik me verlekkeren.
Hier een paar kiekjes van wat zo mooi had kunnen zijn als het hek open was.
(door mijn teleurstelling zijn de kiekjes ook echt miserabel maar dan heb ik toch de herinnering aan het verlangen)
klimbos-1-hek

Als een aap in de bomen, zonder dat je door de banden zakt.
klimbos-2-banden

Moet je zien, zo over springend in de hangmat, en daarin een uurtje slapen.
klimbos-3-hangmat

Als de hangmat niet voldoet kruip je gewoon in een hol, de slaapzak ligt al klaar.
klimbos-4-hol

En als je wakker wordt is er de boskrant.
klimbos-5-boskrant

Nog even een vitaliteitsdrankje, en huppa, je begint gewoon weer opnieuw.
klimbos-6-drinken

Het had zo mooi kunnen zijn 😦
zoals destijds op een trimbaan, die was tenminste gewoon toegankelijk.

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Wat gaan we doen vandaag?

  1. bentenge zegt:

    Lijkt mij een makkie om over dat hekje te springen 😉

  2. Aad Verbaast zegt:

    Maar appelvrouw toch.. Dat “klimbos” was gewoon open hoor, ze gaan er daar vanuit dat je eerst over dat dichte hek klimt!

  3. Aad heeft het goed bekeken. Een klimbos gaat nou eenmaal niet over gebaande wegen .. en zeker niet van een leien dakje. Zo zie je maar, wie de schoen past valt niet ver van de boom 🙂

  4. EJW zegt:

    Ik was gisteren ook in Winterswijk met jarige neef wezen eten vlak over de grens. Kan ook wel een beetje beweging gebruiken na die overvloedige maaltijd. Maar dat klimbos…..nee daar zou ik niet graag in zijn met al die troep hoewel die hangmat wel oké is

  5. Appelvrouw zegt:

    – Bentenge,
    Had ik je toch moeten uitnodigen samen met Lethi Paul en Beeldspreker, dan zou ik wel achter jullie aan over dat hekje hebben durven springen.

    – Aad,
    JôH, dat zeg je nu pas!
    Dat ik zulke dingen nou niet begrijp he.

    – Henk,
    En jij ziet datzelfde als Aad, hoe is het mogelijk.
    Het ontbreekt mij aan inzicht.

    – EJW,
    Och, een speelpakje doet wonderen 🙂
    En dan had ik je een bak vol soep kunnen brengen terwijl je in de hangmat lag.
    Dat is nu mooi aan je neusje voorbij gegaan.

Geef een reactie

