onderweg

HteD en ik zijn naar de achterhoek.
Zelfs de lucht is hier anders.

Onderweg 1

onderweg 2

Dit bericht werd geplaatst in Uit in Eigen Land en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op onderweg

  1. luuk1945 zegt:

    Hoop dat je geniet van de mooie Achterhoek, al is het maar van de lucht 🙂

  2. Aad Verbaast zegt:

    Oud (en weer wijs) Fries gezegde: “Donkere wolken daar? Berg je dan maar!”

    De betekenis daarvan gaat zelfs over die landsgrenzen. Zo zie je maar weer.

  3. Daar komt heel wat aanzetten

  4. Rob Alberts zegt:

    Op foto’s vind ik dit een mooie lucht.
    Maar in werkelijkheid zie ik liever strak blauw met een zonnetje.

    Donkere groet,

  5. EJW zegt:

    Het ziet er zeer dreigend uit, maar wat een prachtige lucht!

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Luuk,
    Helaas hebben we geen andere mogelijkheid dan alles per auto te doen.
    Mijn actieradius ligt dan nog iets hoger, dan van HteD, met een uitschieter van 100 meter. En dat kan dan niet iedere dag.
    Maar gisteren wel, bij de steengroeve.

    @ Martin,
    Dat zijn Drentse wolken, zouden die overgewaaid zijn hierheen?
    Ik vind het verdacht dat er zelfs iets nieuws in de lucht hangt zo na prinsjesdag.

    @ Aad
    Die Friesche wijsheid klopt! Ja grenzen… dat woord kan ik even niet horen.
    Zelfs niet die in eigen land.

    @ Henk,
    Heel wat!

    @ Rob,
    Ik heb liever dit, vind het prachtig zulke luchten en dan is het meestal ook niet zo warm.

    @ EJW,
    Het is gewoon eng. Zeker als je in de auto zit en de poorten open gaan (over grenzen spreek ik niet meer, die van mij zitten allemaal op slot).

Geef een reactie

