ManB wil dat ik thuiskom!

ManB wil dat ik thuiskom, nu is het wel genoeg geweest, zei hij.
Omdat ik zo’n volgzame vrouw ben ga ik maar.
Het paard staat al voor.
Naar huis-1-Paard

Het waren 10 weken,
met een paar bijzondere ervaringen die ik nooit meer zal vergeten.
Naar huis-2-Caravan ingepakt
En nu de rest van het jaar niet meer klagen over gebondenheid!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op ManB wil dat ik thuiskom!

  1. Aad Verbaast zegt:

    10 weken!! Toe maar..
    Al zou ik ManZ zijn dan had ik al veel eerder gemopperd. Of ik had de eigen tent er naast gezet!

  2. Appelvrouw zegt:

    Aad,
    Ja nou… maar dan was ik niet getrouwd. En als de tent er naast kwam, dan had ik die ’s nachts lek geprikt…

  3. EJW zegt:

    ManB heeft gelijk. Hij mist je kookkunst, ”Appel” taarten en de gerechten uit de wonderpan

  4. Appelvrouw zegt:

    EJW, jij hebt inzicht 🙂
    Maar je vergeet het belangrijkste: hij mist iemand die hem achter zijn broek aan zit om te klussen.
    Niet dat dat helpt hoor, het komt er altijd op neer dat ik zelf aan de slag ga. Maar dan gebeurt er tenminste ook wat.

  5. Henk Bossema zegt:

    Tsja, hoe heeft de wereld het kunnen redden de afgelopen 10 weken.
    Man B. boft maar. Hij wordt aan het klussen gezet. Hij wacht even tot het juiste klusmoment voor hem is aangebroken en dan blijkt ineens dat de klus inmiddels op wonderbaarlijke wijze al is gedaan.

  6. Jokezelf zegt:

    Tien weken! (nou ja, met al die herrie eraf is het eigenlijk maar een week of vier natuurlijk). En manB heeft gelijk; het wordt alweer wat frisjes. (En misschien heeft ie die klusjes al gedaan en wil hij de resultaten vol trots aan je showen?)

  7. reinejragolo zegt:

    Moet ik die 10 weken als een compliment zien?

  8. Appelvrouw zegt:

    – Henk Bossema,
    Zo zie je dat niemand onmisbaar is, als je weg bent draait de wereld door.
    Heel onbegrijpelijk, je stelt dus niets voor.
    Je hebt helemaal gelijk met ManB en zijn klussentactiek.
    En ik zo dom dat ik er altijd weer intrap.

    – Joke,
    Het voelt maar als 10 dagen!
    Ben je mal, ManB gaat echt niet klussen als ik niet thuis ben.
    Hij leeft veel makkelijker dan ik, voor hem is niet nodig.

    – Reine,
    Ja.

Geef een reactie

