Liefde van de man gaat door de maag

Vervolg op: Ik vertel niets

Het kopje thee, de chocoladekoekjes, 2 bananen, en zelfs de hete groentepoeder bouillon en koude groentesalade (allemaal gekookte groenten met geprakte aardappel en stukjes zalm), at Hannes met veel smaak. Soms zaten de etensresten om zijn mond en had ik zin het er af te likken, maar zo onbeleefd ben ik natuurlijk niet.
Ook genoot hij van de pruimen met pecan noten na, en de koffie met maar liefst 4 zeebanketbonbons.
Alles vond hij lekker.
Ik zag helemaal voor me hoe hij me die nacht zou beschermen.

Maar ik kreeg hem met geen mogelijkheid de caravan in. Al mijn lokmiddelen waren kennelijk te doorzichtig.
Liefde van de man gaat door de maag, dacht ik altijd, maar deze maag was of nog niet genoeg gevuld, of teveel.
Toen het middernacht was, en hij echt al mijn voorraad had weggewerkt, en ik hem recht op de man af vroeg of hij met me wilde slapen om me te beschermen tegen oorwurmen, lachte hij zo luid dat heel Slochteren wakker werd.
Toen had ik er echt genoeg van en heb hem de voortent uitgejaagd: “ga jij maar in je kleine kruiptent slapen.”
Jeetje, afgewezen door een vent, dat is me zelden overkomen.
Echt een blauwtje gelopen. Bah!
Wie denkt hij wel dat hij is.
Nou ja… dat weet ik dus ondertussen ook nog steeds niet!

blauwtje

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Liefde van de man gaat door de maag

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik verwacht nu zeker een vervolg!

    Goed er komt geen zoet einde, maar van jou ben ik dan ook iets gruwelijkers gewend dan alleen maar wegsturen ……

    Regenachtige groet,

  2. Henk Bossema zegt:

    ik denk dat er nog steeds iets of iemand aan de cliff hengt. (fonetisch)

  3. LehtiPaul zegt:

    Maar de ‘oorwurmenversiertruc’ was vast ook een primeur. Volgende misschien vragen of hij jou oorwurm wil zijn? Of jij de zijne. Heb gelijk een alibi voor het aflikken van de restjes zeebanket. 😉

  4. mark zegt:

    Zou het dan toch iemand uit Friesland Zijn ??

  5. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Niets zo wispelturig als een vrouw. Je kunt er nooit van op aan.

    @ Henk Bossema,
    Wat mij betreft hengst Hannes aan de cliff 🙂

    @ LethiPaul,
    LOL
    Dank voor je tips.

  6. EJW zegt:

    De meeste vrouwen waar ik iets mee gehad heb konden op een uitzondering na niet lekker koken. Eén kon dat helemaal niet dus at ik vier keer per week witte bonen in tomatensaus. Wat ik de rest van de week at weet ik niet meer. Ik heb ook weleens een blauwtje gelopen maar dat was aan de buitenkant niet te zien. Hoewel mooi blauw niet lelijk is hoop ik toch dat je je normale kleur weer terugkrijgt, mocht dit niet je normale kleur zijn.

  7. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Of iemand lekker kookt hangt toch van de smaak van de beoordeler af. ManB vindt mijn eten vaak lekker, behalve als ik heel naturel kook, wat ik zelf het liefs heb.
    Vanmorgen ben ik weer van kleur vedschoten.

  8. EJW zegt:

    Gelukkig!

  9. Appelvrouw zegt:

    Mark,
    Als Friezen Fries tegen mij praten loopt er niemand blauw, hooguit op bepaalde plaatsen maar dat is dan vanwege het adelijke bloed in mij.

Geef een reactie

