Ik vertel niets!

Nee, nee, ik vertel helemaal niets.

Vervolg op: Hannes
niet storen

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Ik vertel niets!

  1. Henk Bossema zegt:

    Dit snap ik wel, je hebt ook je slaap nodig.

  2. Dan zeg ik ook niets

  3. Appelvrouw zegt:

    @ Henk Bossema,
    Beslist, en ik moest de tent gesloten houden.

    @ Henk Jonkvorst,

  4. EJW zegt:

    Is dat nou die Hannes die op klompen loopt? Hoop wel dat ie ze uitgetrokken heeft in die tent

  5. Appelvrouw zegt:

    EJW,
    Ik zou bijna verklappen dat ik hem die uittrok, maar ik vertel niets.

  6. Rob Alberts zegt:

    Ik wens jullie veel genot op de camping toe …..

    Zonnige zondaggroet,

  7. Aad Verbaast zegt:

    Prima actie. Wel een beetje kort door de bocht op een lege camping. Maar toch.. 🙂

  8. Appelvrouw zegt:

    Rob,
    Dankje hoor.

    @ Aad,
    Oplettende personen heb je overal 🙂

  9. Pingback: Liefde van de man gaat door de maag | Appelvrouw

Geef een reactie

