Ik blijf nog even

Ah… wacht al weken op een paar dagen alleen.
En nu is het dan zover.
De laatste kampeerders naast me gaan weg.
Ondanks het schoonmaken en inpakken wat ze doen, en ieder dingetje benoemen en zeggen hoe het moet, voel ik nu de vrijheid al!
Ik blijf nog eventjes om uit te kamperen,
het weer wordt ook beter, een stuk koeler, daar knap ik helemaal van op.
Even nog, al is het maar 3 dagen lekker alleen.
En wie het waagt hier naast me te komen staan jaag ik gewoon weg.
Ik snap toch al niet wat ze hier naast me moeten, zie ik er met mijn hebben en houwe soms zo betrouwbaar uit?
hebbe en houwe

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Ik blijf nog even

  1. Zie ik er met mijn hebben en houwe soms zo betrouwbaar uit? ………………. niet echt 🙂

  2. Rob Alberts zegt:

    Jouw hebben en houwen is voor jou vertrouwd.
    En dat is goed genoeg.

    Veel plezier de komende dagen.

    Vriendelijke groet,

  3. Mark zegt:

    Ja wat is betrouwbaar wisten de omstanders dat jij uit het noorden van het land komt ??

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Daarom snap ik ook niet dat er toch iedere keer mensen naast mij gaan staan, terwijl het veld verder leeg is, net als het 3e veld.

    @ Rob,
    Zo is het.

    @ Blewbird,
    Ja dat is het. Vandaag al, de mensen vertrokken tijdens mijn middagslaapje en om 14 uur was iedereen weg. Nergens meer een kampeerder te bekennen.
    Dat was/is alvast 1 vrije middag.

  5. reinejragolo zegt:

    Ik zie slechts een stoel staan. Je hebt altijd campeerders die hun fauteuil daar wel bij willen zetten.

  6. broekstukken zegt:

    Doet me goed dat mensen het aandurven om naast zo’n met lappen opgetuigd caravannetje te gaan staan. Geniet nog even.

  7. EJW zegt:

    Nog even lekker alleen nagenieten. Geen aandacht vragende vrouwen en worstenhondjes met piepende speeltjes. Vind het wel een aparte tent, zou er uit nieuwsgierigheid ook naast gaan staan, maar ik hou me gedeisd

  8. Jokezelf zegt:

    Rustig afkicken 😉

  9. Appelvrouw zegt:

    De kick begint nu pas, Joke

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Reine,
    Maar ik sta nooit midden op het veld.

    @ Martin,
    Ha… ik heb de gordijnen aan de buitenkant, dat is toch veel logischer?
    Maar misschien vinden mensen het wel veilig zodat ze niet zachtjes hoeven te doen, met zo iemand met lappen rondom hoeven ze geen rekening te houden. Ik gok maar wat.

    @ EJW,
    Het is echt heerlijk rustig.
    Zou het nieuwsgierigheid zijn van de mensen? meestal ben ik er niet als zij komen, dus is het een verrassing dat er zo’n vrouw op een E-fiets aankomt, zonder man.
    Het zijn allemaal stelletjes die kamperen, er was maar 1 keer een vrouw in een tent alleen, en die hoefde dat sociale ook niet.

Geef een reactie

