Avonturen aan het strand

blank
Gisteren een fietstochtje gemaakt naar het strand van het schildmeer.
Ik zeg verder natuurlijk niets, en u ook niet.

avonturen schildmeer in een duinpan

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Avonturen aan het strand

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik zeg niks …….

    Zonnige groet,

  2. bentenge zegt:

    Ik zwijg in alle talen.

  3. Ranzige trollen .. verder hou ik ook m’n mond

  4. Blewbird zegt:

    Zoet water, dan krijg je dat soort dingen…

  5. EJW zegt:

    De leukste dingen beleeft men in stilte. Dat geldt ook voor trollen

  6. Appelvrouw zegt:

    @ Rob,
    Goed zo

    @ Bentenge,
    Zelfs in het Vlaams?

    @ Henk,
    Is heel natuurlijk gedrag.

    @ Blewbird,
    zoet… dat klinkt veelbelovend.

    @ EJW,
    Absoluut

  7. mark zegt:

    Woorden schieten te kort

  8. reinejragolo zegt:

    Grappig hoor, het plaatje zegt meer dan woorden alleen.

  9. Aad Verbaast zegt:

    Aan de kuil te zien moet het een Duitse geweest zijn.

  10. Appelvrouw zegt:

    @ Mark,
    Zwijgen is goud

    @ Reine,
    En dat terwijl ik zelf zoiets nooit zou doen.

    @ Aad,
    LOL

Geef een reactie

