Een storm kabouter

Hoe is het mogelijk dat windkracht 5 niet sterk genoeg was om een plastic voortent overeind te houden!
(ja, sorry, meer windkracht is er voor ons niet overgebleven).
Alles staat er nog net zo bij als de dag voor de wind. Daar moet wel een kabouter bij geweest zijn.
Dinsdag kampeer ik maar weer rustig verder.
stormkabouter

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

11 reacties op Een storm kabouter

  1. bentenge zegt:

    Onvoorstelbaar wat kabouters niet allemaal kunnen !

  2. Rob Alberts zegt:

    Heeft jouw kabouter die boom omgezaagd?
    Of was de storm sterker?

    Hier geen schade, kabouters of lieve boselfjes te zien.

    Zonnige zondaggroet,

  3. Wat een knapperd, die kabouter! Nog veel kampeerplezier! Hier in de Antwerpse kempen viel het ook reuze mee met de wind. Wel veel regen.

  4. Appelvrouw zegt:

    @ Bentenge,
    Werkelijk.

    @ Rob,
    Die boom is door de storm beschadigd.
    Boselfjes krijg je zelden te zien.

    @ Verhaallichtje,
    Die kabouter is geen fan van raven 🙂

  5. Winkracht 5 ? Heb jij dan in een bunker gekampeerd ?

  6. Hier aan de kust wel heftig windje, sommige bomen hielden minder goed stand dan die kabouter. Gelukkig staat de boom naast mn huisje nog stevig en mn huisje ook!

  7. Appelvrouw zegt:

    @ Henk,
    Nee hoor, gewoon in een caravan mét voortent. Heus waar. Windkracht 5 is alleen erg als je hem tegen hebt.
    Al zag ik wel in de straat waar de camping aan ligt heel veel dikke en dunne takken, en 1 omgewaaide boom. Maar ik had dus een kaboutertje.

    @ Beeldspreker,
    Zo’n weggewaaide boom geeft dan ook weer licht.
    Fijn dat je huisje en boompje (en beestje?) er nog zijn.

  8. Ja het beestje is er ook nog 😉

  9. EJW zegt:

    Mijn moeder zei altijd: ”Ik moet het wel doen want de kaboutertjes doen het niet.” Ik heb ze altijd het voordeel van de twijfel gegeven maar nu geloof ik zeker in kabouters na jouw bericht. Fijne kampeervakantie verder..

  10. Henk Bossema zegt:

    Bij ons bleef het bij 7Bft hangen. Gelukkig is mijn kabouter tegen veel meer bestand.
    Ik ben benieuwd naar nieuwe kampeerbelevenissen.

  11. Appelvrouw zegt:

    @ EJW,
    Daar doelde ik ook op, ik ken het ook zoiets als: dat hebben de kaboutertjes zeker gedaan.

    @ Henk B,
    Typen is heel lastig!
    Ik zoek nog een klein tafeltje voor in de caravan, want dat heb ik niet, mijn bed heeft alle ruimte in beslag genomen zodat de originele tafel weg moest, maar als iemand nou eens handig was en me een tafeltje van 35cm diep en 60 cm breed en 70 hoog, maar het moet niet zwaar zijn en toch ook mijn naaimachine kunnen dragen.
    Dan zou mijn kampeerleven enorm verrijkt worden! En zou ik het verhaal van dat tentenmannetje die onlangs vlakbij me kwam staan, kunnen schrijven.

Geef een reactie

